• AnnC81

Boråsbrudar 2011

Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :) 

21 maj är det dags för oss. När är det dags för er? 

21 maj 2011
  • Svar på tråden Boråsbrudar 2011
  • Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-03-22 11:23:18 följande:
    Ni måste ju inte välja någon fyllning som de har som "standard", det går bra att hitta en egen kombination och be göra en provsmakning på det. Det har vi gjort iaf, blev jättebra! Glad
    21 maj 2011
    Vad valde ni? Nyfiken! ;)
  • AnnC81

Det blir lime och vitchokladmousse med små jordgubbsbitar i. Sen sprayas den med ett tunnt lager vitchoklad. Provade även med marsipanlock men det tog över smakerna för mycket tyckte vi.. vi vill ju kunna känna den fräscha limesmaken :)

21 maj 2011
  • vittochsilver
    Aasa81 skrev 2011-03-14 18:33:59 följande:
    Vad roligt att vi har samma fotograf! :)

När gifter ni er?
    Har ni träffat henne och diskuterat fotograferingen? Vi har bara haft mailkontakt än så länge. Men hon verkar bra.
    Har ni funderat ngt över vart ni vill hålla fotograferingen?
    Vi gifter oss den 18 juni i Olsfors kyrka. Vi träffade henne när vi bokade, men har inte varit där och diskuterat fotograferingen än. Vi ska dit om två veckor och bestämma nåt. Vi kommer vara vid kyrkan och vid bygdegården tror jag, får se vad hon säger när vi träffas. Då skulle vi kolla på andras bbröllopsfoton så då kanske man får lite idéer :)
  • vittochsilver

Vad ska ni ha för frisyr tjejer? Jag funderar på att ha en sk "bird cage", såg foton på Emma Anderssons bröllop och blev lite inspirerad :)

• Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-03-22 11:34:28 följande:

Det blir lime och vitchokladmousse med små jordgubbsbitar i. Sen sprayas den med ett tunnt lager vitchoklad. Provade även med marsipanlock men det tog över smakerna för mycket tyckte vi.. vi vill ju kunna känna den fräscha limesmaken :)

21 maj 2011
    Åååhhh! Låter ljuvligt!!
    vittochsilver skrev 2011-03-22 20:23:36 följande:
    Vad ska ni ha för frisyr tjejer? Jag funderar på att ha en sk "bird cage", såg foton på Emma Anderssons bröllop och blev lite inspirerad :)
    Hade jag varit lockig hade jag velat ha den här... ;) Men nu är jag ju inte det.. Men det blir något liknande eftersom jag ska ha slöja... Några flätade slingor och en stor slarvig knut i nacken, sedan fästs slöjan under, ska ta av den under festen för den är för lång för att ha hela kvällen. :) Funderar på att ha något hårsmycke i håret som bild nr två.

• AnnC81
    Fossing77 skrev 2011-03-23 09:42:34 följande:
    Åååhhh! Låter ljuvligt!!
    vittochsilver skrev 2011-03-22 20:23:36 följande:
    Hade jag varit lockig hade jag velat ha den här... ;) Men nu är jag ju inte det.. Men det blir något liknande eftersom jag ska ha slöja... Några flätade slingor och en stor slarvig knut i nacken, sedan fästs slöjan under, ska ta av den under festen för den är för lång för att ha hela kvällen. :) Funderar på att ha något hårsmycke i håret som bild nr två.

Kan du inte bli lockig för en dag då? :) 
    21 maj 2011
  • Fossing77

Kan jag säkert... ska ta med bilderna till min frisör och kolla läget :) har så jäkla mycket hår... hehe

• Fossing77

Här är en av favoriterna med... Supervacker tycker jag :)

• Aasa81

Haha... Det är precis samma bild och frisyr som jag kärat ner mig i. Tycker att den är helt fantastisk! :)

Svar på tråden Boråsbrudar 2011