• AnnC81

Boråsbrudar 2011

Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :) 

21 maj är det dags för oss. När är det dags för er? 

21 maj 2011
  • Svar på tråden Boråsbrudar 2011
  • AnnC81
    Fossing77 skrev 2011-02-21 13:08:49 följande:
    exakt! hehe! han har sagt att han vill ha frack... men hur han ska lösa det vetefasen ;) han fixar det väl en vecka innan eller nåt... som vanligt ;)
    Haha, våra män verkar tänka lika :) Men de roliga är att de alltid verkar lyckas lösa saker o ting i sista sekunden i alla fall Tungan ute
    21 maj 2011
  • Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-02-21 14:08:57 följande:
    Haha, våra män verkar tänka lika :) Men de roliga är att de alltid verkar lyckas lösa saker o ting i sista sekunden i alla fall Tungan ute
    21 maj 2011
    ja, det är fan irriterande! själv planerar man i evigheter och så kommer dom å bara pusslar ihop det i sista sekunden... Tungan ute
  • A6 vis

idag skickar vi våra inbjudningar.

• Fossing77
    A6 vis skrev 2011-02-21 14:35:00 följande:
    idag skickar vi våra inbjudningar.
    härligt! jag får vänta med inbjudningar jag... känns lite väl ambitiöst att skicka dem 9 månader i förväg ;)
  • Fossing77

Så här ser dukningen ut de gör på Grand förresten. :) Ska komplettera med dekorationer och så, men detta är deras basic-dukning som ingår i priset. :) Tror till och med att det är "vår" sal de fotat i. :)

• A6 vis
    missemmz skrev 2011-02-20 11:46:34 följande:
    Hej

Jag hoppar också på nu. Våra inbjudningar gick ut i veckan så nu är det "ute". =)

Vi gifter oss i Brämhults kyrka den 27 augusti!

Någon som har erfarenhet av Isabellas(?) utanför Ulricehamn där de säljer brudklänningar eller stället på Ekgatan i Brämhult?
    Jag köpte min klänning där. Hon som jobbar där är en särkild person men hon har jätte fint ordning och kan klänningar. Jag hade varit några affärer i GBG och blev så dåligt bemöt där så jag beställde tid hos henne och fick all hjälp jag ville ha. men ta med pengar om du fastnar för någon....
  • Fossing77
    chriss82 skrev 2011-02-17 17:17:49 följande:
    AnnC81
    Vi ska också till Gullkragen o se vad dom har. Det var budgivning på huset, men eftersom budgivningen startade en bra bit under utg.priset så la vi bara 50 tusen över utg.pris.
    Duktig du är som gått ner 7 kg o att klänningen sitter bra :) 
    Vet du om Gullkragen gör såna här tårtor? Eller ja, typen iaf... ;) Vi vill ju ha en stacked cake som på bilden, inte på flera fat på ställning...

• AnnC81

Vi tittar inte själva efter den här typen av tårta så jag vet inte, men det verkar som att de kan lösa det mesta så det bästa är väl att ringa och fråga :)

21 maj 2011
  • Fossing77

Jag tror jag dör!!
    Mejlade Grand för att fråga om rum till både oss och gästerna efter festen den 11 november. Här är svaret jag fick... Vad F*N ska vi göra nu då? Ha fest mitt i en konferens? Be gästerna bo på annat hotell, trots att festen ligger mitt i ett? Vara kalla å vänta på att det blir avbokningar? GGAAHHH!!

Hej Jenny,

Tack för ditt mail.

Som det ser ut just nu har vi en stor konferens bokning den 11-11-11 och hela hotellet är dessvärre uppbokat. Jag har därför inga rum i dagsläget att erbjuda dig. Dock så är detta en företagsbokning och allt kan därför hända, stäm gärna av framöver och se om det har blivit några ändringar.

Ha en fortsatt trevlig vecka.

• ChMa
    Fossing77 skrev 2011-02-21 14:21:18 följande:
    ja, det är fan irriterande! själv planerar man i evigheter och så kommer dom å bara pusslar ihop det i sista sekunden... Tungan ute
    Mannen köpte fracken utanför Borås, i Länghem. riktigt bra priser och bra personal.. Men man måste beställa men det tog nog bara en vecka eller så innan vi fick den
Svar på tråden Boråsbrudar 2011