Boråsbrudar 2011
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Har rekat stället vi ska vara på ytterliggare en gång. Vi var tidigare osäkre på om vi skulle få plats, då lokalen eg. är lämpad för 50 sittande gäster. Efter mkt möblerande och gnuggning av geniknölarna har vi nu lyckats med en placering där vi får in 73 personer....*phuuu* Vi vill verkligen ha den lokal som vi bokat och det är inte direkt läge att börja söka efter ny lokal nu, så vi är mycket lättade ....
Det där med bil är ju också en grej vi behöver fixa...någon som har några bra tips?
Fossing77: Sundholmen i Äspered. Fin Herrgård precis vid vattnet.
Bra ställe, vackert, samt väldigt bra pris. Vi kommer att hyra stället fredag-söndag, så vi kan träffa alla och ha en lättare grillkväll på fredagen, bröllop på lördagen och sedan presentöppning med brunch för dem som vill vara med på söndagen...
Vart ska ni vara?! Eller du kanske redan har skrivit det?
sundholmen är jättefint! kompisarna gifte sig där häromåret. :)
Nu börjar det verkligen hända grejer, shit det är mindre än fyra månader kvar!!
Osa har börjat trilla in, på tisdag ska jag till frissan o prova frisyrer, i helgen gjorde jag placeringskorten samt gjorde en mall för vigselprogram och började med festhäfte, har precis skrivit ut blanketten för hindersprövning, ska provsmaka tårta till helgen och snart är det dags att åka till Tyskland för att handla dricka. Har börjat försöka göra ett "schema" för själva bröllopsdagen samt vad som ska göras dagarna innan med (naglar, frissan och andra förberedelser) det är ju en del att pussla ihop. Puh!!
Var på bröllopsmässa på regementet i söndags och då var salong karma där de verkade duktiga men annars är salong zakzendor (osäker på stavningen) väldigt duktiga och prisvärda! skulle satt upp mitt hår där om inte kompisen kunde! Nån som har tips på fina fotograferingsplatser? Vi skulle varit vid bisters sjön men det går ju inte nu...