Boråsbrudar 2011
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Har ni något bra tips på hur man kan göra nåt kul när gästerna ska hitta sin bordsplacering? Istället för att bara ha en "karta" på väggen med bordsplaceringen kan man kanske göra något annat?
Nu har jag varit på Isa-bellas... Som någon tidigare nämnde är det verkligen ingen hit. Vad besviken jag blev! Vart har/ska ni köpt era brudklänningar? Snälla, tipsa, jag känner mig vilsen.
Hur gör ni med era buketter?? Var kommer ni köpa dem och hur mycket betalar ni för dem?
Jag har inte beställt min än. Tycker att det är för dyrt att ge 1000-2000kr för en bukett blommor. Vet ej riktigt hur jag ska göra. Funderar på att göra den själv, men vet ej om jag vågar.
Då har man outat bröllopet på riktigt på FB ;) Hotellrummen strulade för oss, Grand helt uppbokat ju, men nu har vi fått rum på Best Western istället. De hade bröllopspaket för 1495:- så där fick det bli. :) Har gjort ett FB-event som save-the-date för att folk själva ska kunna välja om de vill boka rum nu eller chansa på senare. :) Så slipper jag oroa mig för det med ;)