Boråsbrudar 2011
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Hur mycket tar hon för att sjunga en låt? Den andra låten fixar gitarristen själv nämligen. Den vi skulle behöva hjälp med är ganska speciell, you are my rock heter den, med delta goodrem.. Det är ju ganska kort varsel att lära sig den :/
Tack, har mailat henne nu så får vi se vad hon säger :)
Jag måste få slänga in en fråga här, bor i Bollebygd och känner inte till Borås så väl. Undrar om ni vet någon makeupartist som kommer hem och gör brudmaken. Har försökt googla men hittade bara en och hon var upptagen just "vårt" datum.
Jag har ett par vänner som sjunger om det inte löser sig :)
Jag fick snabbt svar från den tjejen men det blev alldeles för dyrt :/ Men pratade precis med gitarristen, han har lyckats göra om låten lite så han kan sjunga den också. Så det löste sig även om det inte riktigt blir som vi hade tänkt oss :) man får göra det bästa av situationen helt enkelt! Puh.. Inga fler motgångar nu hoppas jag hehe. Imorgon ska vi fixa iordning lokalen!
Grattis Sarkastisk ljubicia till gifemålet! Och stort lycka till med bröllopet på lördag AnnC81.
Själv gifter jag mig nästa lördag, 28 maj. Sitter o "sliter" med festprogram nu. Har en snäll granne som ska trycka det åt oss.
Klänningen är äntligen hemma och SÅÅÅ fin. Har varit många turer hos sömmerskan o gjort provningar och ändringar för att jag ska bli helt nöjd. Provuppsättningen blev också super. Längtar verkligen nu =)
När vi var o övade med prästen igår fick jag rysningar i hela kroppen. Vi övade hur vi ska stå när vi håller ringen och säger löftena till varandra. Shit va jag kommer va nervös då. Säkert lipa en skvätt också.....
Nästa steg är att göra klar gästboken, detaljer i dukningen och så festprogrammet då. Sen lite småsaker som att köpa vattenfast mascara, örhängen och en tur för att kolla rosorna till min bukett. Varje dag är det något som måste göras.