Boråsbrudar 2011
Nej man kan ju inte riktigt jämföra Ellagården och en sportstuga/bygdegård.. det hänger ju lite på budget och prioritering av saker. För oss är det inte viktigast att det ska vara så fint som möjligt även om det så klart hade var kul, men det viktigaste är att vi kan ha en fest för alla våra nära och kära och att vi alla har roligt. Sen har vi ju ett hus som måste prioriteras också, hade vi inte haft det så hade vi kanske kunnat lägga undan mer... i vinter ska köket renoveras och det ska också bli grymt kul :) (eller ja, mest kul när det är färdigt då kanske, haha)
Sommaren 2011, ja det är sant, det roliga blir kvar.. :) Det var svårare än vad man trodde det här med ringar, och att det ska passa... jag har ju nästan bestämt mig för att göra om min förlovningsring nu eftersom den inte passar med något annat... Ja man får tänka efter ordentligt iaf.
Ska iaf att kolla om klänning, återkommer :)
Jag tycker lite synd om min m2b nu, vi är båda två tokförkylda och om ett par timmar måste han flyga till Mexico.. fick reda på detta igår kl halv fem. Vi är inte så glada... hela helgen förstörd och så skulle vi börja på en buggkurs nästa vecka. Åh vad jag känner att jag måste klaga av mig hehe, fel forum kanske...