Boråsbrudar 2011
Jag har beställt diamanter till min ring idag på diamantia.com . Nog för att jag inte har fått hem de än men vilken bra service.. mailade en fråga och fick svar inom en kvart, och dessutom var svaret positivt ekonomiskt för mig.. gillar när de inte bara tänker på att sälja så mycket och dyrt som möjligt ;)
I helgen gjorde jag en koreografi till vår "bröllopsvals". Bara väntar på att m2b ska komma hem nu så jag kan presentera den för honom, hihi... har med ett "dödslyft" i slutet, blir spännande o se om han klarar att lyfta mig ;) Om inte annat så håller jag på att gå ner i vikt nu inför bröllopet. 10 kg ska bort, 2,6 är redan fixade :) (förhoppningsvis går jag ner resten redan i år, så det blir en riktig utmaning att hålla vikten sen...)
Sommaren 2011, du fick väl bilderna på klänningen, var det så som du hade tänkt?
Funderar fortfarande på resor, ja Cypern kanske kan vara nåt... har aldrig varit där. Blev för ett ögonblick även sugen på Maldiverna men det kanske blir lite dyrt ;) men det hade nog varit underbart!