Boråsbrudar 2011
Oj här har det skrivits sen jag var inloggad sist ;)
Kul med ännu fler nya, välkomna :)
Rocktroll, vilken vändning! :) Kul att det känns bra för er med detta upplägget istället! Vad för typ av restaurang är ni ute efter? Jag har varit på Köket en gång, god mat och mysigt. La copita kanske? Annars ska det väl vara väldigt bra på Grand med? Nära till bröllopssviten sen ;)
Sarkastisk ljubicica, jag tycker det låter fint med vitt, silver och fuschia, jag tycker inte det ska spela nån roll vilken årstid det är, jag tycker man tar det man tycker är fint och det som passar er.. men om det ska vara så så är ju fuschia en ganska stark färg och det kan väl inte vara fel på våren? :) Angående inbjudningskort så behöver det ju inte vara så avancerat för att det ska bli fint. Själva har vi köpt dubbelvikta A6 kort i pärlvitt (eller vad färgen heter, det glänser lite) och ska skriva ut de på vår färgskrivare hemma. Ett monogram på första sidan och texten i kortet. Sen klistrar jag på ett par pärlor bara på framsidan också så det livar upp lite.
Aasa81, jag var på ett bröllop med lila tema, tror jag skrivit det i denna tråden innan att toastmasterns hår var lila, så det är ju ett hett tips ;) Haha, nä annars vad jag kommer ihåg från det bröllop var att de hade lila "spindelväv" på borden, vita små favours boxar med godis i med lila tyll över som dekoration, lila "diamanter" utspridda i ett mönster på gästboksbordet. Det går ju att hitta på hur mycket som helst med lite fantasi :)
På våran front har det också hänt en del, jag skrev tidigare att jag inte tänkte ändra mig angående lokal igen, men nu har vi gjort det haha! Ska vara på Restaurang Balder vid högskolan istället, finns en sal där inne som är lite finare med en mysig innegård. Blir lite smidigare för våra långväga gäster eftersom Scandic ligger några meter ifrån bara. Så det känns bra! Sen har vi äntligen gjort om våra ringar, så nu är det också klart! Lägger upp en bild i galleriet snart. Har även bokat bröllopssvit på Grand. Nu väntar jag mest till januari då vi får reda på vilken tid vi kan vigas så att vi kan göra klart inbjudningskorten och skicka ut dom. :)