-
-
Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna
-
Precis, är det nåt vi kan så är det att prataTheD skrev 2011-03-15 20:07:22 följande:Och det verkar vi vara rätt bra på
-
Nu har jag räknat lite på antalet brudar och det blev minst 13 st!!
-
Se där ja... Vi kanske borde kontakta några dalabrudar via gästböckerna eller mess här inne?TheD skrev 2011-03-15 20:47:30 följande:Nu har jag räknat lite på antalet brudar och det blev minst 13 st!!
Så det inte slutar med oss tre bara *S*
Inget fel i det i och för sig, men det vore ju roligt om vi blev flera -
Fler vore roligt ja Nu kommer jag inte ihåg vad alla heter men om jag skriver till de med alias med första bokstav A-M så tar du resten?Chicita skrev 2011-03-15 20:51:07 följande:Se där ja... Vi kanske borde kontakta några dalabrudar via gästböckerna eller mess här inne?
Så det inte slutar med oss tre bara *S*
Inget fel i det i och för sig, men det vore ju roligt om vi blev flera -
Jag försöker... blir kanske inte i dag men jag kan fortsätta i morgon :)TheD skrev 2011-03-15 21:07:56 följande:Fler vore roligt ja Nu kommer jag inte ihåg vad alla heter men om jag skriver till de med alias med första bokstav A-M så tar du resten?
-
Jaja, det är lugnt.. ska börja nu och se hur det går :)Chicita skrev 2011-03-15 21:16:15 följande:Jag försöker... blir kanske inte i dag men jag kan fortsätta i morgon :)
-
Jag har börjat, har bara hittat två bruttor i den här tråden än så länge. (jobbar mig bakåt *S*) och båda var från N och framåt, förutom trådskaparenTheD skrev 2011-03-15 21:34:23 följande:Jaja, det är lugnt.. ska börja nu och se hur det går :)
-
Jag har kontaktat fem än så länge :) sen finns det andra men de brudarna är redan gifta... ;)
-
hahah sida 6 är det bara du, Chicita, och jag som har skrivit hahah.
Det blev endast fem för min del! -
4 tror jag det är än så länge nu, min dator kraschar hela tiden... Tjatar på min blivande make som är IT-tekniker/ konsult / Programmerare och systemvetare att göra något åt saken, men han tycker att vi ska skaffa en ny dator istället *S*