-
-
Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna
-
Kanske är värt det ;)Chicita skrev 2011-03-15 22:02:02 följande:4 tror jag det är än så länge nu, min dator kraschar hela tiden... Tjatar på min blivande make som är IT-tekniker/ konsult / Programmerare och systemvetare att göra något åt saken, men han tycker att vi ska skaffa en ny dator istället *S*
-
Nu har jag betat av alla i tråden på N och till Ö...
Kikade på kategorin "Medlemsgrupper - Dalarna" men alla trådar förutom denna var så gamla så jag tror inte det är nån idé... -
Hm... får se vilka som kikar in inomde närmaste dagarna.... Vore ju kul omman var ca 7-8 pers så det blir mer snack. Tre personer går att klara av på fem minuter men sen är vi brudar så vi kan snacka i 70 år om det är så. Bara vi två snackade "bort" 2,5 h så...
-
Hehe... precis *S*TheD skrev 2011-03-15 23:15:29 följande:Hm... får se vilka som kikar in inomde närmaste dagarna.... Vore ju kul omman var ca 7-8 pers så det blir mer snack. Tre personer går att klara av på fem minuter men sen är vi brudar så vi kan snacka i 70 år om det är så. Bara vi två snackade "bort" 2,5 h så...
Det finns potential för en riktig hönsgård så att säga -
Hihihi! Och det som jag tycker är roligt att det blir blandade åldrar :)Chicita skrev 2011-03-15 23:20:48 följande:Hehe... precis *S*
Det finns potential för en riktig hönsgård så att säga -
Ny i tråden bröllop 2/7- 2011 falun..
-
Välkommen till ossBlueEyedAngel skrev 2011-03-16 06:30:33 följande:Ny i tråden bröllop 2/7- 2011 falun..
Vilken tajming ;)
Du hänger väl med på en liten tjejträff på Galaxen i Borlänge?
Föreslaget datum är den 9/4... -
hahahah jamen visst kan jag haka på, ska kolla upp de!
-
vilka är från falun? Eller de kanske är bara jag...
-
Hear ye hear ye. Falubo här så det skriker om det.