Jag söker nya vänner i Gbg!
Ja det blir väldigt bra :D
Då hinner jag kanske hämta min ring innan vi träffas. Vilken tid ska vi säga?
Ja det blir väldigt bra :D
Då hinner jag kanske hämta min ring innan vi träffas. Vilken tid ska vi säga?
Ja så som det ser ut nu kan jag komma iaf :)
usch då :/ Jag kan tyvärr inte komma jag heller. Trodde jag skulle hinna klart med skolarbetet i går men är inte helt klar och det MÅSTE va inne imorn kl 9 så jag får sätta mig med det efter skolan i dag :/ Är gärna med på nästa fika dock!
Nu verkar tråden ha dött ut lite :/
Hann precis klart med skolarbetet kvällen innan julafton :P
Hur har eran jul/nyår varit?
Jodå det har varit väldigt stressigt, men helt okej.
Hoppas på att validera en kurs imorn så att jag äntligen kan få lite ledigt :)
Har också totaländrat våra bröllopsplaner så nu har vi bestämt oss för att vara lite ego ^^
Hoppas alla andra har haft det lite lugnare än mig och att det är bra med alla :)
Åååh va härligt med så stort! Jag hade nog riskerat att skaffa allt för många hundar och katter m.m. om jag hade haft något så stort ^^ haha
Sorry jag är kvar men har knappt hunnit vara inloggad :S Jobbar varje dag nu och läser medicinsk grundkurs samtidigt som det är så mycket planerande nu med Island. Borde lugna ner sig så fort vi har fått klart inbjudan dock.
Hej, nu är jag tillbaka efter en lång och jobbig kurs i skolan :)
Välkommen Therese :)
Jag kan nog i stort sett när som helst efter onsdagen. Kan iof troligen onsdagen också.
Hawaii hade ju inte varit helt fel! Känns faktiskt väldigt skönt att vi ska åka iväg och gifta oss nu :) Kommer ha några gäster men det känns inte alls lika stressigt som det skulle ha varit med en riktig fest m.m. bara någon vecka efter jag är klar med studierna.