-
Ja och det är det mesta av mat också, hade glömt lite rå sparris på diskbänken och allting var borta på morgonen (5-6 sparrisar) :O En katt ska INTE bete sig så :/wiii skrev 2010-10-25 18:37:06 följande:Det har jag också varit med om! fixeringen vid mat alltså. Man kunde tro att han hade konkurrens med 10 hungriga vargar om maten så fort som han slukade allt som fanns i skålen...
-
Ja det är ju inte direkt så vanligt.. Men han är helt besatt av mat.. Har alltid varit det. Måste mata honom flera ggr om dagen i små portioner annars hetsäter han tills han spyr :/wiii skrev 2010-10-26 07:59:33 följande:Ojdå.. Ja sparris vet jag inte om jag sett en katt äta förr... katten jag pratade om höll sig till det som fanns i hans skål, även om han gärna tiggde vid matbordet också, men vad jag vet tog han inte sånt på diskbänken..
-
Nu vill vi höra hur allting gick! ^^Oktoberbrud2010 skrev 2010-10-27 14:21:37 följande:Nu börjar livet återgå till det normala igen efter bröllopet, för idag var det dags för min man att återgå till jobbet.Så nu har jag mer tid att sitta på nätet igen!
-
Ja jag har också funderat på om man fick vara så "fräck" och fråga det eftersom det måste ju va någon månad sen man hörde något..wiii skrev 2010-11-04 19:47:10 följande:Vet precis vad du menar, jag blir alltid deppig när jag kommer hem efter att ha hälsat på hos familj och släkt i Laholm. Som tur är går det över ganska så snabbt nrä jag kommit in i vardagen här igen. Annars får vi väl ta och tjuvstarta fikandet lite? Så får Dr Cosmos komma med på ny fika när hon dyker upp här igen :)
Jag är iaf på en fika snart :D
-
Ja hur nära datum? Som nästa vecka eller längre framåt? :Pwiii skrev 2010-11-04 21:25:10 följande:Vi får väl bestämma ett datum då, så får vi se vilka som vill med och om kanske Dr Cosmos hinner tillbaka till BT innan dess?
-
Jag har lite samma, nästa helg kommer pappa och hälsar på från östkusten (middag/träff med mina framtida svärföräldrar för första gången) och han stannar till söndagen innan han åker vidare till oslo. Men förutom det tror jag inte jag har så mycket planerat. Skola tisdag nästa vecka och torsdag veckan efter (halvdag båda dagarna). Annars är det väl bara självstudie men det gör jag ju som jag vill med :)wiii skrev 2010-11-04 21:44:02 följande:Runi skrev 2010-11-04 21:27:34 följande: ;) Ja jag kan lite när som. Är upptagen nästa fredag, och de 2 kommande torsdagarna jobbar jag lite senare än vanligt, så då kan jag inte vara i göteborg förrän efter kl 18, men det kanske inte är aktuellt att träffas tidigare än så ändå? Sen tror jag inte att jag ska ha något viktigt inbokat det närmaste..
-
Ja det känns lite nervöst :Poperfekt skrev 2010-11-05 10:01:05 följande:Åh, så kul för dem att träffas =) Våra föräldrar har inte heller träffats än, vet inte ens om de kommer träffas innan vi gifter oss (vilket vi ju inte ens har börjat planera då, förutom jag i smyg, haha)
Dom lär nog inte träffa mamma och hennes man innan tror jag. Han är lite sådär av sig så dom orkar väl inte komma ner hit innan dom "måste" vid bröllopet :P
Men blir en intressant middag. Hans föräldrar helsvenska, pappa pratar mest norska och så har vi hans flickvän som pratar svenska/engelska (från Thailand). Haha, får se hur det går ^^
-
Ja jag är ganska anpassningsbar, får jag bara veta en dag kan jag ringa flexpolen och säga att jag är upptagen då också så då ska det nog inte vara något problem.wiii skrev 2010-11-05 11:23:34 följande:Då kanske vi får anpassa oss lite efter dig och när du kan då :) Lycka till med körkort! Själv har jag körkort, men inte sambon och om några veckor ska vi börja övningsköra, ska bli.. intressant ;)
Haha, ja jag har inte kommit så långt att jag har börjat med körkortet än. min blivande väntade med körkortet så jag kan inte övningsköra med honom :/ Ska kanske börja med min blivande svärmor istället :O Haha, förstår inte att hon vågar!
Men det blir väl roligt att leka lärare?
-
Haha, det förstår jag. Så säger min blivande också. Att åka och hälsa på min släkt i norra Norge är tydligen inte så roligt när man bara är en som kör ;)wiii skrev 2010-11-05 11:50:27 följande:Ja, det kommer nog att bli roligt, och ännu roligare blir det när han klarat körkortet och jag inte behöver köra alltid längre :P
-
Middagen är nu nästa fredag men det går nog förhoppningsvis bra :)operfekt skrev 2010-11-07 17:21:29 följande:Åh spännande, hur gick det? :) Jo, känns lite som med min familj, de LÄR inte ta sig hit innan de måste, eller kanske pappa meen..
Ja pappa hade "vägarna förbi" nu när han skulle till Norge på kurs annars vet jag inte om han hade kommit hit än på ett tag.