• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • wiii

Superfin! :)

Själv har jag varit på bröllopsmässa i Halmstad och skaffat mig lite inspiration idag :)

• wiii

Dr Cosmos, hur går flytten, är du Göteborgare än? :)

• planeringsdax
    operfekt skrev 2010-10-05 20:07:06 följande:
    planeringsdax:riktigt fin! känns det bra att ha hittat rätt? ;D
    Jag det känns riktigt bra tar en titt på den nästan varje dag men nu skall den få flytta hem till min mamma ( så inte barnen får tag på den vill ju inte at dom skall kladda ner den)

känns ju lite ledsamt att inte kunna titta på den när man vill

• operfekt

planeringsdax skrev 2010-10-06 14:12:16 följande:
    Jag det känns riktigt bra tar en titt på den nästan varje dag men nu skall den få flytta hem till min mamma ( så inte barnen får tag på den vill ju inte at dom skall kladda ner den) känns ju lite ledsamt att inte kunna titta på den när man vill

Åh, men det kanske är bra ändå, så du inte hinner tröttna på den?
    Så kan det bli för mig ibland med bilder jag är nöjd med & tittar mycket på, haha!

• planeringsdax
    operfekt skrev 2010-10-06 14:17:45 följande:
      Åh, men det kanske är bra ändå, så du inte hinner tröttna på den?Så kan det bli för mig ibland med bilder jag är nöjd med & tittar mycket på, haha!
    Så sant så man vill ju inte tröttna på den för jag har då inte råd att köpa en till
  • Runi
    planeringsdax skrev 2010-10-06 20:12:48 följande:
    Så sant så man vill ju inte tröttna på den för jag har då inte råd att köpa en till
    Haha, det är därför jag har intalat mig själv att jag får vänta några månader till innan jag köper den. Det och att tanken är väl att jag ska gå ner lite i vikt. Men skyller för tillfället på att det ska ju tydligen bli den kallaste vintern på 1000 år så då är det väl bra att ha lite extra att värma sig med? ;P
  • Oktoberbrud2010

Då får vi hoppas att ditt inlägg drar igång den igen wiii.  Själv har jag varit lite upptagen det sista. Fick min möhippa för 14 dagar sen och nu är det bara en vecka kvar till bröllopet. Så det är lite fullt upp och det har gjort att jag inte varit så aktiv härinne det sista...

• planeringsdax

ja den tråden dog men vi får hoppas att TS kommer in snart så vi kan ta en fika

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!