• Runi

Jag söker nya vänner i Gbg!

wiii skrev 2010-09-23 13:37:54 följande:
    Grattis Runi!  Har ingen större plan för helgen, blir nog mest ta det lugnt och fixa lite här hemma.
    Tack :) 

Det lät också ganska skönt! Skulle också vilja ta det lite lugnt, i dag blir det stresstäda hela lägenheten :/

• Runi
    operfekt skrev 2010-09-23 14:05:48 följande:
    Runi: Åh, då blir det grattis, istället för i grattis i förskott då ;Damor: Finns det fortf svamp kvar? Borde kanske ta en tur i skogen, bor ju trots allt mitt i skogen känns det som, haha!

Haha, tack ;)

• Runi
    wiii skrev 2010-09-25 10:58:19 följande:
    Vad tyst det blev här helt plötsligt, är alla på bokmässan? ;)
    Hehe, nej jag har praktik. Fick t.o.m. veta av min handledare att hon hade varit tvungen att säga till om att de inte fick utnyttja mig som de gjorde då jag faktiskt är där för att lära mig också. Gårdagen hade vi 3 duschar, 2 storstäd + tvättstuga, en promenad och det vanliga morgonschemat. Nejnej men det är ju vad hon brukar få när hon är själv ;) Så min dag gick ut på att städa..

Så jag har varit lite för trött för att vara inne :/ Men nu har jag kvällen i dag så då passar jag på att göra smörgåstårta under dagen ^^

• Runi
    dr cosmos skrev 2010-09-25 11:41:07 följande:
    Oj, vad mycket som har skrivits här! Roligt!   Snart flyttar jag (vi) tillbaka till Gbg (om ca vecka), och ser väldigt mycket fram emot det. Har inte varit i Sverige på 10 månader... Längtar efter svenska köttbullar och kebabpizza! Hahahaha.  Kanske kan man spika fast ett datum för fika, så småningom? Någon som känner sig manad till att vara initiativtagare?  
    Hmm, ja jag har så jobbigt schema på praktiken så jag får nog anpassa mig efter alla normala ;)
  • Runi
    planeringsdax skrev 2010-09-26 23:17:54 följande:
    så sant men jag vill ju fika NU men men jag får väl lugna mig lite skall bli riktigt kul oh se vem alla är.
    Håller med :)
  • Runi
    planeringsdax skrev 2010-10-02 15:43:48 följande:
    Hej tjejer i dag var jag inne på ramonas inne i göteborg och där hängde den DEN stort K så nu hänger den här hemma iiiii vill att det skall vara sep 2011 NU
    Härligt :D Som ovan "hur ser den ut?" :P 
  • Runi
    planeringsdax skrev 2010-10-02 16:53:06 följande:
    jag kan ta på mig den i kväll när gubben min har åkt och be min väninna ta kort på den så ni får de
    Yay! Alltid roligt med bilder på klänningarna :D
  • Runi

Vilken fin :D Väldigt stilren och vacker men ändå med lite extra detaljer ^^

• Runi
    planeringsdax skrev 2010-10-06 20:12:48 följande:
    Så sant så man vill ju inte tröttna på den för jag har då inte råd att köpa en till
    Haha, det är därför jag har intalat mig själv att jag får vänta några månader till innan jag köper den. Det och att tanken är väl att jag ska gå ner lite i vikt. Men skyller för tillfället på att det ska ju tydligen bli den kallaste vintern på 1000 år så då är det väl bra att ha lite extra att värma sig med? ;P
  • Runi

Jag satt faktiskt och tänkte att jag skulle skriva nåt i tråden i går men disträ som jag är glömde jag bort det lika fort. 

Ja TS försvann visst :S 

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!