Jag söker nya vänner i Gbg!
Btw, någon som ska på bröllopsmässan i Trollhättan nästa helg?
Btw, någon som ska på bröllopsmässan i Trollhättan nästa helg?
Hur känns det? :D
Jag har lyckats övertala min m2b att ta ledigt för att åka med. Trodde jag aldrig :P haha.
Oooh, vad är det för böcker du har beställt? :D
Och det är bra med mig, lite mkt att göra bara och lite trött av allt mörker och kyla ;)
Misstänker att allt är bra med dig med tanke på ditt glada inlägg?
Måste bara skriva lite ^^
Var på bröllopsmässan i Trollhättan i dag och ojoj vad mycket det fanns att se! Så hittade jag några som sålde ringar som jag tyckte var himla fina ^^ Pratade lite med dom och efter mkt om och men kom vi fram till att de skulle göra min förlovningsring som jag tänkte beställa från usa :D Så nu har jag beställt min ring! klar om ca 4 veckor ^^ Fick den till ett otroligt bra pris! Först sa de 6500 men efter lite "ja men jag får den MKT billigare i USA" så fick jag den för 4300 :D
www.brilliantearth.com/media/product_images/BE2CD5S5R30_white_top_t_w300_h300.jpg
Såååå nöjd! Underbar dag!
Oj, bilden jag länkade till är inte helt samma, min har en diamant mindre för att göra den symmetrisk med att den börjar med en safir och slutar med en safir :)
Ja usch den där förkylningen. Har legat i bakgrunden i 4-5 veckor nu men vill inte bryta ut helt :/
Men va mysigt med kattungar! Vad är det för katter? Har själv två bondkatter men drömmen är att ha en röd norsk skogis hane någon gång framöver. Min första katt i Norge var det men han blev tyvärr inte så gammal pga en bil :/
Vill också ha små kattungar ^^
Ja jag misstänker att en av mina killar kanske har lite maine coon i sig och den andra har nog lite siames.
Ja det är ju det.. De jag har nu är dock 100% innekatter. Har försökt ha dom ute men dom vägrar :P
Ja han väger väl runt 6 kg när han har normal vikt. Nu har han lite extra som jag försöker jobba bort men det går segt ;)
Han har också dom tjocka kinderna och ganska fluffig svans och päls för att vara korthårig.
Ska dock på bröllopsfest i mitten på november :D En väninna gifte sig i NY nu för några veckor sen och ska ha festen då :)
LÄNGTAR!