• Mariabridetobe

Röda skor på bröllopsdagen??

Hej! Jag funderar starkt på att ha ett par snygga RÖDA skor (har rött/vitt/silver tema) på min bröllopsdag, är det helt fel eller är det en kul grej?? Vår fotograf tyckte det var en cool grej och det kunde bli fina bilder =)

• Svar på tråden Röda skor på bröllopsdagen??
  • MBLL

D tycker jag absolut!
    Jag var själv inne på att ha det men min blivande ville av någon anledning väldigt gärna att jag skulle ha vita.
    Nu blir d dock ett par i lite silverfärg eftersom jag hade sån tur att jag hittade ett par fina och sköna på rean=) Men han gillar dom så d blir nog bra.
    Men rött bore skitsnyggt!

• Julibrud och nästan 30

Självklart jag hade ett par knallrosa skor på mitt bröllop :)

Lycka till!

• EmmaochTommy

jag köpte precis rosa skor och de är såå fina:)

• MazarinRebus

Jag ska ha vinröda detaljer och vinröd tyll på min klänning, den ska dessutom delvis vara kort så skorna kommer synas så jag är också ute efter röda skor. Men vart hittar man det??

• Mariabridetobe

Tack, känns skönt att man inte är helt ute och cyklar.... Då blir det röda skor =) Jag ska ha en rund och tät bukett med bara röda rosor(ev lite hjärtan på tråd) o vita pärlor.... Vad kul att ni är många som tänker i samma banor... Jag tyckte det skulle bli en skön o lite cool kontrast till allt det vita!!

• Mariabridetobe

Jag har kollat runt lite, både här på nätet och ute i skoraffärer och det finns... Men vill ej ha för hög klack då jag vill dansa mycket under kvällen..  

• ClaraH

Nu har jag köpt mina skor, tror jag i alla fall. Det blev ett par blå riktigt högklackade, öppen tå med ett strasspänne fram. Tygen var liksom siden i tcå olika blå nyanser. Lägger upp bild i morgon eller på tisdag. Befinner mig i Milono just nu. Butiken var på gränsen till smaklös, men dessa var ultimat festeleganta, inga vardagsskor precis. Jag tror att de kommer att sticka ut.

Måste nog köpa ett par till lite lägra som det går att dansa i. Hihi.

• Mariabridetobe

Jag kan nog inte åka så långt som Milano men satsar på Gbg Låter som snygga skor!! Väntar ivrigt på bild Ja ett par dansvänliga skor tror jag att jag oxå får fixa.. hihi...

• MazarinRebus
    Mariabridetobe skrev 2010-09-26 10:40:40 följande:
    Jag kan nog inte åka så långt som Milano men satsar på Gbg Låter som snygga skor!! Väntar ivrigt på bild Ja ett par dansvänliga skor tror jag att jag oxå får fixa.. hihi...
    Hittar du någon bra butik i Gbg får du gärna säga till :)
  • bröllop 101009

Klart att du kan!
    Jag ska själv ha röda skor och vit klänning som slutar mitt på vaden.

Svar på tråden Röda skor på bröllopsdagen??