• Mariabridetobe

Röda skor på bröllopsdagen??

Hej! Jag funderar starkt på att ha ett par snygga RÖDA skor (har rött/vitt/silver tema) på min bröllopsdag, är det helt fel eller är det en kul grej?? Vår fotograf tyckte det var en cool grej och det kunde bli fina bilder =)

• Svar på tråden Röda skor på bröllopsdagen??
  • Sebastiána

Supersnyggt. Jag ville egentligen själv ha röda (eller gröna) skor, men min BM är tvärt emot det (min mamma också, men om min BM hade varit för hade jag inte brytt mig om det ).

• Mariabridetobe

Säger till om jag hittar någon bra butik!!! Min Blivande var lite tveksam men han är övertalad Men min svärmor lär nog tycka det är för mycket, men vi har fått sagt till oss att det är vårt bröllop så vad brud och brudgum vill ha så ska de ha det!!! Jag har dock hittat en modell i vitt som jag skulle vilja ha men har än så länge inte hittat den i rött :S Letar vidare..

• zunzilk

Jag hittade ett par lackröda klackisar på den lokala sko affären, jag velar lite mellan dem och ett par svarta. Men rött hade ju varit sååå snyggt!

• Vickymb

Jag var på ett bröllop där bruden blev uppförd i kyrkan av sin far som hade röda skor på sig....och det var det enda man såg. Tog ALL fokus från brudklänningen och bruden, nu är det ju iofs bruden som ska ha det men det blev verkligen en snackis och i det här fallet inte till brudens fördel...men i ditt fall kan det bli lite coolt eftersom du har all fokus i förvägen ;)

• Mariabridetobe

Jag hoppas det blir coolt ;-P Måste bara hitta de rätta röda skorna...

• NorthernTrekker

Hallå!

Superläckert med röda skor! Go for it! Jag har själv varit ute efter ett par turkosa skor och hittade dem idag hos Matildas Fest i Sundbyberg! Jag är grymt nöjda med dem, så nu gäller det bara att öva sig att gå i klackarna..

• Toffi

Jag hade lila skor. De syns inte så ofta men när de väl syns är det en rolig detalj. Mycket snyggare än vita skor tycker jag och lite neklare att använda igen!

• mri

Toffi: Var fann du dina lila skor? Jag letar efter lila skor som en dåre men det verkar vara svårt att få till ett bara tuffa som inte har ap-hög klack eller är svindyra....

• Mariabridetobe

Vad kul att så många tänker ha lite annorlunda till sitt bröllop =) Håller med om att de är svårt att hitta ett par som man faktiskt kommer klara av att gå i och även kostnadsmässigt.. Men letar vidare och hoppas springa på de rätta skorna ;-P

Svar på tråden Röda skor på bröllopsdagen??