9 juli 2011?
Idag har vi bokat kyrka - vilken härlig känsla! 9 juli blev det. Någon annan som gifter sig då? Hur långt har ni kommit i planeringen? Hur tänker ni kring blommor - vilka är "i säsong"?
Idag har vi bokat kyrka - vilken härlig känsla! 9 juli blev det. Någon annan som gifter sig då? Hur långt har ni kommit i planeringen? Hur tänker ni kring blommor - vilka är "i säsong"?
Vi ska också gifta oss 9 juli :)
Vi har bokat kyrka, lokal, hyrt linne (stolsöverdrag, dukar & servetter) & rekvisita, bokat en smink & hår tjej som kommer hem till mig den stora dagen.
Men mer än så stressar vi inte med nu.
Nu blir det jul & nyår först, sedan bröllopsmässan.
I februari ska vi ta tag i resterande :)
Visst är det härligt att boka kyrka! Det blir lite mer på riktigt då :)
jag glömde säga att jag också bokat frisör och make. känns som det inte är nåt mer att göra haha
Ja jag tycker det hela tiden känns så. "Nu är det nog inte mer att ordna" och sen ploppar det upp saker hela tiden!
Problemet för oss är att vi ska gifta oss rätt långt från där vi bor så vi kommer ha 2 mellandagar till jul då vi ska ordna en hel del. Ni vet, kontakt med restaurang, frisör, makeup, brudgums/bestmans klädsel, planering av dukning med mamma..
Det blir ingen lugn jul för mitt i allt ska man ju hinna träffa alla vänner och släkt som man brukar göra vid jul
Hade varit rätt skönt att ha det hela nära så man kunde göra allt när det passar då och då..
Samma för oss. Bor i Göteborg och gifter oss i Stockholm. Så det blir en hel del fix under julen. Hoppas allt hinns med...
Vi har också tänkt oss den 9 juli =)
vi vill ha vigseln utomhus så har inte bokat någon kyrka eller lokal ännu.
Han friade den 9 nov så det är lite nytt fortfarande.
men då vi bor i Skellefteå tror jag nog att det ska den 9 nov iaf. :D
Men ligger lite efter jämfört med er då...igår meddelades familjerna. men lite skönt att ha andra som följer samma tidsram
Grattis vad roligt! Mysigt att berätta för familjerna :)
Tack. Ja det var mysigt!
Jag har precis renoverat min nyinköpta lägenhet. och det var bjudet till inflyttningsfika så ingen visste. men folk anade...här har det väntats länge att vi ska förlova oss.
så det var roligt. fake ringar som dom såg på fingrarna endel fortare än andra.
en glad överraskning =D
Idag har jag provat min klänning! Är jättenöjd!!! Den sitter perfekt :) Var ute och tittade på klänningar till tärnorna idag också. Vi hittade jättefina och billiga men inte i alla tjejernas storlekar. Hoppas hoppas att vi lyckas hitta den sista saknade storleken också. I så fall kan vi bocka av det också från listan. Vore skönt!
Åh vad härligt torildsdotter! Då behöver du itne till sömmerskan och fixa några detaljer då?
Finns det chans att få se den?
Var hittade ni tärnklänningarna? Det är inte fixat för vår del men visst är det skönt för varje sak man kan bocka av från listan?
Vi hittade dem faktiskt på Salt, Drottninggatan. Märket Vila. Bilder på klänningen glömde jag ta nu men lägger ut senare!