Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
ja vi ska ha 3 solosånger och 2 psalmer och det tyckte vår präst bara var trevligt! ju mer musik desto bättre tycker jag! :)
vi fick också bestämma själva var vi ska ha sångerna men hon tipsade om var det kunde passa osv.. har inte gjort färdigt vårt vigselprogram helt än för vi kan inte riktigt bestämma oss för i vilken ordning vi ska ha solosångerna.. Vi ska ha "Miraklet - Tomas Di Leva", "Utan dina andetag - Kent" och "Evighet - Tomas Andersson Wij" (annan version av Carolas låt). Vi hade först tänkt ha dom i ovanstående ordning men prästen tyckte att det kunde vara fint att ha den låten som betyder mest för oss direkt efter vigselakten och det är Evighet, den är liksom mest "vår" låt... vad tycker ni??? Vad ska ni ha för låtar????
Vi kommer också att ha "En vänlig grönska" och "På bröllopsdagen ber vi", tror starkt på att ha psalmer som folk faktiskt kan sjunga med i! Vi var på bröllop för två veckor sedan och då hade de en psalm som ingen hängde med i och det blir ju bara tråkigt....
Färsk rapport om tärnklänningarna: Min syster provade sin i fredags och den satt helt perfekt! Hon fick en fantastisk midja och såg väldigt smal ut i den. Hon är väldigt bred över ryggen, så inga kläningar ute i butikerna har passat. Men denna satt som ett smäck! Hon var jättenöjd med, men jag undrar om hon inte blir lite väl snygg i den.. Hon fyller 14 i november, och tycker inte hon skall ha massa friare efter sig riktigt ännu ;)
Förlåt för stora bilder, men denna datorn vill inte riktigt göra som jag vill idag...
Färsk rapport om tärnklänningarna: Min syster provade sin i fredags och den satt helt perfekt! Hon fick en fantastisk midja och såg väldigt smal ut i den. Hon är väldigt bred över ryggen, så inga kläningar ute i butikerna har passat. Men denna satt som ett smäck! Hon var jättenöjd med, men jag undrar om hon inte blir lite väl snygg i den.. Hon fyller 14 i november, och tycker inte hon skall ha massa friare efter sig riktigt ännu ;)
Förlåt för stora bilder, men denna datorn vill inte riktigt göra som jag vill idag...
Pinkgrape: Hur går det med din klänning?? Har den kommit än?? (himla fin bukett förresten!)