Parnassia, Jag tänkte också likt Liten på att ta hem någon och se om denne kan hjälpa er. Det är ju helt vedervärdigt att få sova så lite så länge som ni har gjort!
Ore, Detta med ditt jobb hade jag verkligen tänkt kommentera, för jag lider så med dig! Men nu låter det som att du har en bra plan. Hoppas du hittar ett ställe som uppskattar dig bättre!! (Själv har jag ju sagt upp mig på stört en gång, från mitt första jobb. Men då hade jag bara mig själv att tänka på, så då ansåg jag att jag kunde göra så, för jag mådde verkligen inte bra där.)
Oupsie, Jag tänkte på det imorse att det jag skrev om att man kan prova att bara amma lite kanske inte funkar än, när hon är så liten. Hon kommer väl tycka det är så himla fiffigt med flaska att hon bara vill ha den sen- det är väl så det kan bli för många... Hur som, så har du mina sympatier och jag vet ju hur det känns även om det inte är till någon tröst direkt...
Jaha, då ska jag se hur jag överlever denna dag. Maken kom hem igår, men jobbar idag, så det var jag som hade nattjouren. Först kom 4 högljudda sms till hans mobil mitt i natten (tror det var nåt spam-skit) och sen upp och springa till lill-prinsen ett par gånger som numera ställer sig upp när han vaknar och sen inte vet hur han ska lägga sig ner igen och som grädde på moset en Prins som blev kräksjuk och som kräktes ner alla täcken och kuddar och underlakan i dubbelsängen en gång och sen i byttan 3 gånger. Ska sätta igång tvättmaskinen nu och fundera på hur jag håller pojkarna åtskilda idag.
Ha en bra Alla hjärtans dag alla! Pussas för mig med, för det kommer inte bli några här hemma!