Välkomna till Tivoli Empatia!
Telis - nä, klart du måste kunna!
Smint - vi delar 50% fram till veckan efter midsommar, sen är det ju semester och sen går jag upp på heltid.
Telis - nä, klart du måste kunna!
Smint - vi delar 50% fram till veckan efter midsommar, sen är det ju semester och sen går jag upp på heltid.
Smint - jaaaa visst är det härligt att hänga tvätten ute!
nu är det lunch!
hej hej!
Porchez – weeeeh, Hunken rules!
sorry om jag inte hängt med, vilken vecka är du i nu, mugglan?
LÄngtar efter Ada & Beda!
hoj hoj!
Jobbar och står i, mycket att göra från start och det känns faktiskt väldigt bra (att ha mycket att göra så jag inte ska tänka på något annat...). Maken gör sitt bästa för att retas (?) genom att skicka mms var och varannan timme med vad de sysslar med. Inatt kunde Pricken inte sova utan kröp runt och helst hade velat tutta hela tiden men det orkade jag inte med efter kl 2. Kände mig så elak för han ville säkert bara känna tryggheten men jag låg ju ändå så nära honom jag bara kunde... Nåja, i morgon är jag hemma igen hela dagen så då får jag ta igen förlorad tid!
Porchez – rövhuvuden! men tror Vickan har en poäng där. Fast de har väl ingen anledning ändå att frysa ute dig, det är ju inte DITT fel att du gör allt rätt.
Mugglan – Dagens rapport?
11 juni kan inte jag, som sagt, men ser fram emot höstpartaj rajraj!
BS – så du har också börjat jobba nu?
Är Lappis tillbaka från Italien?
MSW – så länge jag har att göra så är det helt OK. Och Pricken blir så glad när jag kommer hem! Men visst är det jobbigt, jag hinner ju knappt se honom innan han ska sova känns det som. Och han är ju så himla liten än.
oj, det var nog första gången jag skrev att han var liten, hahahahah