Välkomna till Tivoli Empatia!
hejhej!
åååh satan vad jobbigt det är att gå hemifrån på morgonen. Hur fixar man det?! Igår upptäckte jag att han fått två tänder i nederkäken. Plopp! Därav räserbajset i helgen, kanske? Och så har han varit lite stökig att lägga, eller stökig, han är på skitbra humör och står upp i spjälsängen och vill INTE sova. Sen vaknar han någon timme efteråt och är jätteledsen. Men det kan ju bero på separationsångest också.
Mugglan – My GOD vad de verkar trivas och må bra inne där, hoppas de snart blir sugna på att kika ut!!!!!!
Passionsblomman – men hörru, har du åkt förbi utan att stanna på fika? Du kunde ju tutat åtminstone
AM – klipp klipp klipp! Så där vill jag också se ut men mitt hår har aldrig jobbat med mig någonsin. Fast kanske om jag får en ny borste...
Snorkis – hoppas det inte är blindtarmen! Och vilken hemsk situation med artikeln i tidningen, mailade du och har du fått något svar? Kram!!!
Parnassia – Vad härligt! Hoppas ni har fullt upp så du slipper tänka på dem där hemma.
Hattis – jag köpte klänningar på Esprits hemsida, men det fanns ju väldigt fina på de andra länkarna du fått tips om! Önskar jag var gravid igen så jag kunde svassa omkring så där tjusig. Jag klär inte i klänning annars (eller också har jag alltid valt fel klänning till min figur). Trist med motarbetande moderkaka som inte vill att du ska känna sparkar
MSW – oj, stackars A och er också! Mår du fortfarande illa också?
Liten – hoppas de fortsätter i lite järvare takt
Nu ska jag jobba lite igen, behövde hämta andan (powerpointpresentation...)