Åh vad mysigt ni verkar ha haft! Kul att ni kunde så många samtidigt! Önskar att jag hade kunnat vara med också, men det får bli nästa gång! Har ju träffat några av västkusttjejerna och några av södertjejerna och det är ju riktigt kul att ha träffats i "verkligheten" oxå. När man har hängt här i så många år känns det ju som man känner varandra, trots att man inte träffat alla personligen.
Ja, här går man nu i väntans tider på alla sätt och vis... Idag har jag gjort i ordning bebisens skötbordshörna, rensat medicinskåpet, tvättat, bakat bullar och gjort lite annat småfix. Kvar väntar att packa BB-väskan, tona håret, raka benen och fixa naglarna... Väntar på lillasyrran också som är på väg från Stockholm för att ta hand om Matilda i veckan. Det är så svårt att planera när man inte vet när det händer. Men vi vet såklart mer efter morgonens möte med läkaren på sjukhuset. Ska bli jättespännande att se om det bli igångsättning eller snitt, och speciellt NÄR förstås. Börjar ju bli rätt less på att vara höggravid nu, sen är jag SÅ nyfiken på vem som är där inne. Men min BM trodde inte att de skulle dra ut på det, utan förmodligen händer något i början av veckan eftersom jag är i v 40 och bebisen är "klar". Förmodligen händer väl inte så mkt imorgon mer än att de gör bedömningen, men det är klart, är det lugnt på förlossningen blir jag kanske igångsatt redan imorgon. Snitt lär jag ju få vänta på om det blir det, för då vill de ju att man ska vara fastande. Men det känns ju inte så klokt att vara fastande imorgon när jag kommer ifall det blir igångsättning istället. Då lär det ju inte finnas mycket krafter till den förlossningen...jaja,jag får ge mig till tåls tills imorgon!