• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

Tack, för vad jag väljer att se som positiva nyheter om mugglan, har varit nervös och haft ont i magen hela dagen, då är det bara vänta och se nu då... Usch så jobbigt, känns som att vi alltid väntar på något besked i den här tråden... Ett +, ett svar eller nånting...

• porchez

Telis - eller om det var någon annan, så drömde jag att ni skällde ut mig här i tråden inatt. Det var en dröm hoppas jag, vågar inte gå tillbaka i tråden och titta.... ------------ Lappis - (min telefon vill att du ska heta kalops) du fattar nog snabbare än jag, han kanske är mer än en vän  ---------- Men nu ska jag vänta ut honom, han får höra av sig till mig. Och om jag får för mig att smsa så går jag in här och skrivet istället! Deal? ----------- PB - hur är det med dig? Blivit bättre, ligger du nedbäddad ordentligt? ------------- AM -flera har nog redan skrivit det jag tänkt, men om du har eftermiddag med barnen är det väl inte mer än rätt att han tar morgonen? Är det svårt kanske du kan få till 2 eller 3 stycken "barnfira" dagar på morgonen som han tar??

• porchez

PB - jag gissade på det tror det gällde om det jag skrev till Telis igår och nån annan blev arg över det, dumt att BTa fram till läggdags Fossing - överlåter jag till nån av de kloka mammorna, jag är inte en utav dom. Mamma alltså, klok kan jag vara ibland hihi!

• porchez

Kalopsen - härligt gör det, själv ska jag åka och fightas, eller köra combat är ditt gym också överfullt nu efter nyår? Igår fick jag ingen parkering och alla pass var fulla och folk fick åka hem... Jäkla nyårs löften BS- svarar dig sen...

• porchez

Telis - mina drömmar är inte logiska så jag vet inte varför du skulle vara arg

• porchez
    BrudSommar2006 skrev 2011-01-11 17:08:55 följande:
    Porchez, jag tycker att det verkar lite struligt med den här killen, om du sagt till honom att du vill att ni bara är vänner så är det väl inte troligt att han kommer att ta något första steg till något mer bara för att du börjat skicka lite fler sms än vanligt? Sedan har han det ju rätt bra som kan åka runt bland en massa tjejkompisar och ligga och kramas med alla... Kommer det här väntandet med förhoppningen på något slags kryptiskt sms eller annan kontakt från honom verkligen att leda till något menar jag? Därmed inte sagt att han inte är intresserad för det är ju fullt möjligt men vem av er ska egentligen fråga den andre om en riktig dejt? Är det särskilt troligt att han kommer att ta sådana initiativ när du redan sagt ifrån om jag förstått saken rätt??
    Du har så rätt! alla ni har så rätt, jag sa ju att jag behövde lite input för att jag inte kan tänka så klart själv
    Jag har sagt till honom att jag bara ville vara vänner, efter det har han fortsatt att smsa var och varannan dag. Men typ slutat skrivit puss i slutet, nånstans där kännde jag att, shit! det här är en kille som verkligen bryr sig om MIG... vi började prata om att ses nån kväll och kolla på film, vilket slutade med att jag var där i förra veckan och... ja vad ska jag säga, vi var mer än vänner helt plötsligt   
  • porchez
    passionsblomman skrev 2011-01-11 17:32:41 följande:
    Porchez, jag funderar också lite i BS banor. Typ att vet han om att dina känslor håller på att förändras? Vet du själv ens om att de håller på att göra det? Vill du det? Låta dem förändras menar jag.
    För som jag tolkar det du säger i dina inlägg så håller du på att få helt andra känslor och en anann relation till den här killen än tidigare. det kan ju vara alldeles underbart och något som även han välkomnar, men det kan ju också göra honom lika förvirrad och på tå som du själv kanske känner dig?

*svamla svamla*
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
    Du är SÅ klok PB, och sätter ord på mina tankar som jag kanske inte ens själv har förstått än och du, det är allt annat än svammel, du pratar mitt språk   hälsningar svammel-mästaren
  • porchez

Tack för otroligt söt kommentar Vickan!

Sweet måste ha missat att du har någon sorts framgång i ditt jobb! Grattis, vad roligt

Kängu - smart idé med det där, vad kallde du det nu, familjealmanackan? Skulle tom. jag ha fast än jag bor själv, bara för att styra upp NÄR jag ska dammsuga, städa badrummer, tvätta osv. Jag har så lätt att skjuta upp saker och ting, speciellt när det bara är jag som drabbas

• porchez

PB - gör ni? För det gör inte jag lite mer förvirrad än vanligt! --------- träffade två mammor på gymmet idag som båda skolade in deras barn på dagis nu. Båda var överens om att det gick över förväntan, men att de både funderade på varför man jobbar så mycket och inte gick ner i tid, tjänade precis så man klarade sig utan att vända på varje krona, och umgicks mer med sitt barn....

• porchez

BT krånglade/segade för mig med på datorn nyss, så jag stängde ner den och övergick till min iPhag istället

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!