Snaily - usch så jobbigt! stora sympatier och kramar från mig, som vanligt håller jag mig borta från goda råd och låter er som kan syssla med sånt!
Grattis till Pirr om så är fallet!
Själv har jag haft en riktigt mysig julhelg och umgåtts mycket med min fina familj... Fått reda på att min bror med fru jsut nu håller på med IVF, jag vågade dock inte fråga så mycket, då jag vet att det är en känsligt ämne, samtidigt så när de väl berättar det så borde jag kanske frågat mer? Jag är både intresserad och bryr mig om dom... svårt, tack iaf. för allt ni lärt mig, annars hade jag nog klampat på rejält!
En av mina närmsta vänner fick barn i torsdags, imorse ringde hon mig och bara grät... ååå vad jag vill vara där och krama om henne då!! riktigt skar i hjärtat på mig, men även där har ni lärt mig hur det är med hormoner som tar över...
Nyårsafton ska jag nu tillbringa med 4 par och 3 barn, men det känns faktiskt helt okej! Gillar inte att vara femte hjulet, men bara att gilla läget Jag har tagit åt mig desserten, några tips? lite festligt men ändå enkelt, och gå bra att förbereda hemma och ta med!