• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

*ikapp* och otroligt vad det händer saker här idag då!!!

PIGGELINEN GRATTIS!!! Men ska inte göra nån stor sak av det än, eftersom du själv är lite hemlig men ska bli sååå kul att få veta resten

och resten är nu borta ur mitt huvud, dags att återvända till att knåpa på mitt CV, operation hitta nytt jobb är igång! Och vad svårt det är att framhäva sina starka sidor :-/

• porchez

Vad kul det är att läsa om era bröllop, frierier och första ögonblick... Ni får mig att tro på kärlek igen!

• porchez

Säger hej fast än jag inte kommit ikapp än. Måste gå och lägga mig nu, så fortsätter läsa imorgon. Vill vara ge en kram åt Hattis, PB och Klockis. Självklart till fler av er om så behövs! ------ på tal om födande så fick mitt ex barn idag, och jag känner mig inte alls bitter (läs med ironi, eller nån annan hatisk ton) har hans syster kvar som vän på FB och läste nyheten, själv fick jag lust att spy... -

• porchez
    passionsblomman skrev 2010-12-08 22:48:50 följande:

Vet du, nu påinde du mig om något RIKTIGT magstarkt från mitt förra liv.

när jag var ...få se nu...24? eller så, träffade jag en sådan där man man redan från början vet att "det här inte det smartatste jag gjort ´cause he´s dangerouse, men det skiter jag i för jävlar vilka känslor"
    Den killen berättade redan från början att en tjej var gravid med hans barn. de hade aldrig varit ett par egentligen men hon ville ha barnet och vet du vad+ jo jag uppmuntrade allt jag kunde att han såklat skulle vara delaktig så mycket han knde-det var ju hans BARN för sjutton gubbar. Så, en kväll i augusti ringde han mig när jag kom hem från jobbet:

-Åh VET du, nu har jag blivit PAPPA och hon är VÄRLDENS finaste!

*surrealistisk känsla*

-Åh, men grattis!

-Du är väl inte sur?

-Nädå, har allt gått bra?

*lyssnar på en annan kvinnas förlossningsberättelse berättad av mannen jag älskar*

Dagen därpå fick jag en utskällning för att jag "uppenbart inte kunde vara lite GLAD för hans skull"

Herregud. Det var tider det...

Ett par år senare sa den mannen till mig "av dig har jag fått något jag inte trodde fanns-du har gett mig villkorslös kärlek"

Japp.
    Det hjälpte inte så mycket.

Låter precis samma typ som "min" kille
  • porchez

när jag var ...få se nu...24? eller så, träffade jag en sådan där man man redan från början vet att "det här inte det smartatste jag gjort ´cause he´s dangerouse, men det skiter jag i för jävlar vilka känslor"
    Den killen berättade redan från början att en tjej var gravid med hans barn. de hade aldrig varit ett par egentligen men hon ville ha barnet och vet du vad+ jo jag uppmuntrade allt jag kunde att han såklat skulle vara delaktig så mycket han knde-det var ju hans BARN för sjutton gubbar. Så, en kväll i augusti ringde han mig när jag kom hem från jobbet:

*surrealistisk känsla*

-Åh, men grattis!

-Du är väl inte sur?

*lyssnar på en annan kvinnas förlossningsberättelse berättad av mannen jag älskar*

Dagen därpå fick jag en utskällning för att jag "uppenbart inte kunde vara lite GLAD för hans skull"

Ett par år senare sa den mannen till mig "av dig har jag fått något jag inte trodde fanns-du har gett mig villkorslös kärlek"

Japp.

• porchez

*surrealistisk känsla*

-Åh, men grattis!

-Du är väl inte sur?

Japp.

• porchez

Har stora problem att logga in från datorn men testar nu ifrån telefonen, och det verkar gå bättre!! Testar att posta...

• porchez

Får samma problem som jag ser flera haft under dagen. Ett saracen uppstod... Sen får man trycka bakåt och då är inlägget postat. Ger upp för ikväll, vill bara säga Grattis till Sweet, kul med jobbet! Och BS skönt med Astrids värden!

• porchez

Hej hej! Äntligen läst ikapp! Men måste sova så skriver mer imorgon om Jag hinner titta in. God Natt 

• porchez

Hej på Er!
    Jag förstår inte vart tiden tar vägen, har ju aldrig tid att skriva här längre, men försöker läsa ikapp så ofta som möjligt... Jag är fortfarande väldigt trött sen jag var sjuk för två veckor sen, känns som krafterna inte riktigt har kommit tillbaka, så jag sover/vilar så fort jag har tid över.

Måste bara kommentera angående era granköp! Jag har nämligen jobbat fler år i min ungdom med att sälja julgranar. Det var otroligt mysigt, julstämning til topp och alla kunder var glada. Sen så var det otroligt kallt att stå ute i alla väder hela dagarna. Regn, snöstorm eller -20 grader kallt. Vickan det är i din håla jag har sålt. Ska ni köpa gran i år så berätta vart, det kanske är av min släkting

Nu måste jag springa ner i tvättstugan och hoppas allt hunnit torka, ska infinna mig hos en vän om 70min. ikväll är det födelsedags fest som gäller

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!