Välkomna till Tivoli Empatia!
God morgon i tråden! Har läst varje dag men inte haft tid att skriva. Alla tankar finns hos er, håller tummar där det behövs -------------------- Muggles tvillingar! Skoj men läskigt. Grattis
God morgon i tråden! Har läst varje dag men inte haft tid att skriva. Alla tankar finns hos er, håller tummar där det behövs -------------------- Muggles tvillingar! Skoj men läskigt. Grattis
ååå Mugglan vilka jobbiga känslor. Ber också om ursäkt för mitt glatta inlägg igår...
Som totalt ogravid och ovetandes om alla dess känslor, skräck och förundran så babblar jag nog på för fort. Sen när någon mår dåligt vill man bara trösta ibland gör man det med fel ord. Men nånting som inte brukar vara fel och som jag är bra på är en stor kram!!! Ta hand om dig, och är känslorna för jobbiga så måste du ventilera detta med din BM.
PB -vet inte vad jag ska säga till dig heller... Så KRAM till dig med
sen så måste jag ropa lite på hjälp!! Jag kommer till Stockholm över dagen på söndag, åker buss och kommer till bussterminalen, hur hittar jag därfirån till Elverket?
Behöver en beskrivning för "dummies" då jag är totalt kass på att hitta
Vilka är det som kommer föresten? *börjar bli lite nervös*
hej!
måste tyvärr meddela att inte kan komma på söndag, och att jag nu drar mig tillbaka till smysläsare ett tag (om jag kan hålla mig) Det betyder inte att jag inte bryr mig om er, utan jag tänker massor på er, hur ni mår och vad som händer i barnkarusellerna. Men måste vila och ta hand om mig själv.. Ha det så roligt på söndag jag kommer vilja vara där, men för långt/bökigt för bara en dag... Det är min lost, inte er för ni har det ju lika trevligt ändå.. Vissa av er ser jag ju på FB, kan vara så att jag kommer finnas här i bakgrunden också, men inte just nu!
Ta hand om er!
*livstecken*
Hej på er. Tittar in för att lämna en stor kram till PB. Jag är så otroligt ledsen för er skull finner inga ord, läser dina ord med tårar som rinner ner för mina kinder, så hemskt och orättvist livet kan vara...
Neeeeej!!!!! Fru E, vad är det som händer?? Får inte vara sant Men grattis till dig Mugglan.
tittar in och säger HEJ!!!
Jag saknar er faktiskt massor, men just nu har jag inte tid till alls hänga med och skriva här, men snaaart hoppas jag att allt lugnar ner sig, även om jag har har några svåra tuffa beslut att fatta. Men jag mår mycket, mycket bättre och min kurator har hjälpt mig MASSOR! Har några tider kvar som är bokade, men sen känns det som (vad jag vet nu) att jag inte behöver fler tider.
Jag läser ikapp tråden så mycket jag hinner och jag glädjs och gråter med er.
Ha det så bra! Stora kramar till er alla!
På tal om dialekt ord! Hur många använder sig av ordet - träligt? Kan inte hålla mig borta längre