Välkomna till Tivoli Empatia!
Bertils företrädare sa att prinsessan madeleine var så lycklig tills de sa mottsatsen..,,,, lappis
Klart de mörkar in i det sista!
Bertils företrädare sa att prinsessan madeleine var så lycklig tills de sa mottsatsen..,,,, lappis
Klart de mörkar in i det sista!
Hejsan tjejer
Hoppas att det är bra med er alla.
Jag tänkte vara lite fräck och snabbt slänga in en fråga i tråden som jag undrar vad trådens samlade enorma kunskap säger om.
Jag behöver ett American express i mitt liv, men vilket kort ska jag välja? Vilka slags poäng får ni och vad använder ni dom till? Vilket kort har ni är det bra?
Min bank vill att jag ska välja deras kort där man får 10 eurobonuspoäng. Sen har amex själva ett där man istället får 20 eurobonuspoäng. Sen finns det ju de vanliga korten där man får andra slags poäng.
Shit vilket behöver jag?
Hjälp.
Sorry hinner inte skriva mer ska på möte i Vickans håla så jag måste sluta
Puss
Hej igen,
jag skulle läsa ikapp och kommentera i går, men sen hamnade jag i möten och avslutningsvis lönesamtal där jag för andra gången vägrar skriva på GRRRRR
Jag använda Snorkis uttryck: JAG ÄR VÄRD DET!
Namn diskussioner.... alla i min familj har 3 namn! Alla är släkt namn också, jätte viktigt för mig.
Sen har jag inte tilltals namnet först heller för jag vill att det ska vara en fin melodi i namnen.
Carl Oscar Victor
Emelie Maria Louise
Min man har Oscar på sin sida och jag har de 2 andra, min bror heter Carl och han är gudfar till Victor och sen hette mammas morfar Victor
Får jag en son till ska han heta Oscar. (1a på listan)
Min farmors mormor hette Emelie Maria och på makens sida heter alla Maria i andra namn, Louise heter jag och min farmor och så blev det att min dotter fick heta det.
Tycker det är super kul att man kan berätta om varför barnet fick nmanet och vad det härstammar ifrån.
och appropå långa efternman.... mina barn har dubbelefternamn eftersom jag vägrade ta min makes -sson namn när vi gifte oss.
Harriet hemskt namn Don't like
LAPPIS; herregud, plats 47!
Krulltrumpeter, champagnekorkar och massa grattis!
Smint, vilket sammanträffande att vi har spenderat så mycket tid i samma område som barn Galet, jag är såååå nyfiken på vad dina kusiner heter. Jag gillade dessutom ofta grabbarna som var lite äldre
Telis, du är rolig du
Mugglan, hoppas du hade en fin skräcködle dag i går, fantastisk bild AM hittade
Jonathan är jätte fint, jag vet en trådbebis som heter det.
Och Tingas pojkars namn är det väl minst en trådbebis till som heter!! Iaf det som börjar på A.
Jag har inte hunnit läsa i kapp nattens diskussioner, men såg den vackra buketten från PB, ljuvlig!
Och TIngas beskrivning av begravningsblomster till ungdomlig mormor lät jätte jätte fint med! (kram)
Nu måste jag jobba på lite....
Hattis, när jag var gravid med tvillingarna hade jag brunt kladd i vecka 5-6, det behöver inte betyda något alls, utan kan vara levrat blod från när ägget fäst som kommer ut lite sent.... KRAMAR
Memory spelar vi varje kväll hemma med, vi har 2 varianter, Victor älskar det....
hej hej tjejer....
helgerna går ju bara såååå fort!
har inte hunnit mer än denna sidan...
Tinga, Frullans son heter samma, den lille Roffe
En till heter det, men vet inte om man ska outa...
Hoppas pojkarna mår bättre snart.
AM, stackars Hektor, vad är det med honom?
Förkyld eller mer? och tvättmaskinen och Mr Y på det, fy fabian...
Mugglan i vecka 22, tiden rusar fram!
Hur är det Hattis?
Smint spännande med BF! My god, nu kommer den snart och även Oupisies lilla Daisy, ni kanske föder på samma dag som MrsB och Liten gjorde
Klockarbol, har du med haft det struligt md tvättmaskinen!
Vi tvättar i tvättstuga vi Skönt att slippa tänka på sådana saker
I går träffade jag Frejjan Hon verkarar må bra, kul att se henne och höra lite updates
Själva mår vi jätte bra, inga sjukdomar här inte och har varit på kalas i helgen, middag och även hunnit med fika och Junibacken Full rulle!
I går beställde vi för första gången en egen pizza till Victor, ha ha ha, han var så stold när han öppnade sin egna kartong med sin lilla Bambino (Intresse klubben antecknar, I know....)
Kramisar
AM, det skulle jag vilja se Hektor i högklackat och 2 svärd.... vilken grabb.... han kan han och med feber och allt!
Ni får hänga med till Junibacken en annan helg. Jag kan ha kolla på barnen så kan du och din och min make sitta och dricka kaffe och vila upp er lite
Telis, jag kanske har fel..... blandar kanske ihop alla namn... men Frullans är jag 100% säker på heter så iaf
Halsfluss låter inte kul, krya på dig.
AW har jag aldrig brytt mig om, inte några andra metoder heller, jag vill att det ska kännas bra för mig och gör på mitt sätt och det brukar gå bra. Alla ungar är olika och vi testade olika saker med Victor och jag fick mest ångest.
Louise gjorde jag inte ett smack med, hon bara somnar utan problem. I går ville hon ligga hos mig, men jag lade mig bredvid hennes säng och tog in handel mellan spjlorna på sängen och höll henne i handen lite, sen lugnade hon sig och vändes sig om och somnade!
Telis, kan rekommendera SMEG
Vi har en kanon ho från dem, som man får ner allt i, sen har vi platsbyggd en skärbräda som man kan lägga över ho'n så man kan kansta ner skiten och sen bara "gömma" den. Dessutom är en del av vår bänkskiva i samma som ho´n alltså lite mer diskbänk som lutar minimalt så allt vatten lätt rinner ner i hon.....
Det var min input i frågan!
Laktulos har vi gett till båda våra barn! Det är jätte bra! Lille T hoppas inte han ska ha ont alls mer nu...
God morgon!
Lappis Tröttmössa där
Liten, vi har varit med Victor på Junibacken sedan han var 1 år, det är jätte bra för alla åldrar å jag fattar inte varför alla ska vänta tills barnen är "mogna" 8vid 3 år). De har ju dessutom babyrytmik och massa annat för barn 0-1 samt 1-3! när Victor var liten tittade vi inte på pippiteater, men däremot gick vi på sångstunderna, klättrade, åkte rutschkana etc. Gå dit! (Louise har varit där sedan hon var nyfödd).
KOKO, krya på dig hjärtat. Onti halsen du med KRAm och fy så jobbigt med Lillebror, men skönt att ni har svar på mycket genom kosten.
Mugglan, vilken dramatik!!!!!!!!! Shit!
håller dessutom med ag spisarna. Vi har gas och jag älskar det dock!
Snorkis gumman - kramar och all förståelse!!
Bröllopsmusik: Vi hade Mendelsohn in, och den där Trupmet Vol... någonting ut... Sen hade vi solo med trumpet, som spelade. Sen psamlmerna 200 och 201, i denna ljuva sommar tid och en vänlig grönskas rika dräkt... HA! JAG KOMMER IHÅG! Bingo!
Nu måste jag jobba, chefen har stirrat på min skärm typ 5 gånger nu..... för att se vad jag igentligen har pysslat med senaste halvtimmen!
Måste bara säga att i går var vi på 40 års Surprise fest....
Min bästa kompis ex-man! Som är jätte nära min man efter åren... De skilde sig i somras och han har tydligen skaffat en NY, snacka om pinsammt när hon dyker upp på surprise festen i går och jag inte visste vem hon var och hon frågade mig vem jag var.... Ätr du As gamla barndomsvän...ehhhhh nej.... kunde ju inte säga att jag var exets bästis.....
Till saken hör att exmannen som fyllde år har inte sagt något till min kompis om detta! och de har ändå varit ihop i över 5 månader, min man har vetat och inte sagt ngt till mig eftersom han visste att jag skulle skvallra till bästisen.... vilket dilemma... kan säga att det var sjukt tryckt stämning och jag gick lika fort som jag kom och fick lova dyrt och heligt att hålla tyst..... phuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu