• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

Min make skulle aldrig komma in och rapportera! Nu blev jag imponerad!

• FruCicci

Mr OOOpsie, det är ju fantastiskt att det börjar sätta fart nu, snart är du pappa och Daisy är i er famn, sååååå fantastiskt kul!
    Undrar om hon kommer den 31 januari eller om det blir den 1a februari?
    Spännande!

• FruCicci

Mopedvin!
    Vilket nick Välkommen!

Kikar in för att se om Daisy tittat ut!? Men icke...
    Inte någon Cicci-förlossning för Oupsie då inte!  Det är i och för sig bra när man har lite mer tid på sig än 2 minuter
    Lycka till om ni tittar in nu på morgonkvisten (förmiddag kanske det är mer) och grattis i förskott!

Här är det tröttmössa
    Måste rycka upp mig, men det är svårt!
    I dag satt jag och önskade att jag kunde fått vabba, hemska mig

Lappis, vi har funderat på att sticka iväg till solen nu inom någon månad. Om min man följer med kan det tänkas bli Thailand, men om inte så tittar jag på Dubai. Jag vill åka till ett ställe där jag känner mig hemma om jag ska dra själv med mina barn. Maken är mellan uppdrag (han är egenföretagare) och vet inte exakt när nästa startar, men antagligen är det väldigt snart då allt är så gott som klart. Grejen är att han har nog inte direkt diskuterat semester till att börja med.... sen har han ett jeansföretag med, han är inte aktiv utan sitter i styrelsen och det har varit nyemission just och vd är han inte nöjd med., lite meck kan man säga.
    Ja ja han vill med iaf

Har funderat på Gran canaria, med bamseklubb etc, men det kostar ganska mycket, typ 25 000 för 3 stycken (dvs 2 barn + jag) så då kan man lika gärna ta sista minuten till Thailand och bo lyxigt.
    Men som vanligt lutar det åt Dubai.
    Sen ska jag själv till Palma i mitten av april, jag har aldrig varit där, så det ska bli helt underbart roligt att få komma iväg själv och uppleva detta ställe. Långhelg bara, men ändå!

• FruCicci

Va lappis, har du kollat nästa vinter?!?! Hur tänker du då? Ska du ta med dig bebisen då eller?

• FruCicci

Nä jag förstår att du inte orkar vara hemma en vinter till, det orkar jag inte heller och inte mina barn heller. Min son har tjatat om våren varje dag i 1 månad. Han säger att han vill att någon ska ta bort snön nu och att det räcker etc etc.... hela min familj är tokless så därav desperat resa..... man mår bra av att kolla iaf

• FruCicci

Mopedvin: Prag är jätte vackert! Där har jag varit ett par gånger! Budapest är lite vackrare, men de påminner om varandra Jag gillar verkligen Budapest!
    I sommar ska vi iaf till Grekland på bröllop, i mitten av juli. Har aldrig varit där heller, så det ska bli spännande. Sen har vi prelbokat lite. Ev åker vi ett par dagar till Gotland i slutet av juli.
    Har ni hyrt stuga då eller har ni eget hus Mopedvin?

• FruCicci

Lappis, vi ska vara ett par mil utanför Athen, Glayfada heter det
    Vi kommer åka dit över en långhelg bara. Tänkte försöka få barnvakt ett par dagar.

• FruCicci
    Den fängslande förstaden Glyfada sträcker längs Eginabukten kusten avses ofta kallas "Athens riviera".
    " Glyfada " med sina vackra villor, kultur, mässor, lyxiga byggnader och hotell ockuperades historiskt av kommunen Exoni. Området präglades av landsbygdens ekonomi fram till 1900. I själva verket var fiske och jordbruk de primära delarna i utvecklingen av detta område, ett område bland de rikaste i Attika.
  • FruCicci

Gewürztraminer är sååååååååååååå god Mums!

Piggis, om inte era barn är åksjuka, så är det skönt att bila i europa. Det har vi gjort sedan Victor var nyfödd. man kan stanna vart som helst när som helst och bara ta in på något litet Zimmerfrei längs vägen.
    I somras bilade vi ner till Kroatien, det var toppen skönt!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!