• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

Mugglan, Snartis Ul gick bra, det var en liten kickare igen Det var väl förra veckan hon gjorde det. jag fick sms att allt såg fint ut iaf och den kommer i mitten av augusti

• FruCicci

Hej alla!

Hoppas ni mår bra. Jag hinner bannemig inte läsa allt hela tiden, det tar så lång tid att läsa i kapp!

• FruCicci
    Snartis skrev 2011-02-08 18:14:19 följande:
    AM, är jätteintresserad om du hittar den Var och kollade runt lite i affärer efter jobbet och har köpt på mig lite tights och annat. Ska plocka fram alla stora kassar med mammakläder sen sist, tror att jag har några jeans som var lite mindre än andra. Bäst att kolla innan man köper massa nytt
    Jag fick ett helt kitt grejor när jag anmälde mig på babyland, eller om det var babyproffsens hemsida. I den där blöjhinken låg ett sådant gummiband som man sätter i knappen på brallorna....
    Jag har min någonstans hemma med, jag använde aldrig min eftersom jag kunde ha mina vanliga kläder ändå....

läser i kapp.....
  • FruCicci

Oms, vad skönt att det inte var det ni trodde! Hjälp vad läskigt annars....

Snorkis, grattis till fint RUL. Min närmaste kollega på jobbet (fått en ny) har precis gått igenom det ni har. Vi pratade idag i köket om hennes lilla flicka, hon fick en son bara ett år efter.....
    Hon vill prata om det. Hennes sätt att berarbeta.

Tinga, skönt med 2,5 års koll och att det flyter!
    Semester nu - ha det gött?!

Snartis, jag kan säga att min man har inte velat så tight, men i helgen var han på Inte tal om att skydda sig eller så.... 3an kommer när den kommer om den kommer, jag tror inte jag kommer stressa fram det, blir det så blir det. Jag har en liten känsla av att jag kommer bromsa fram till sommaren JAG!
    Känner att det skulle vara trevligt att kunna dricka vin och ha en skön vår och sommar
    men men

Nu måste jag sätta fart helt plötsligt. Hökögon på mig

• FruCicci

Det ända bibliska namn som jag gillar är nog Jacob
    Mugglan, det finns en internationell sida som har massa gulliga namn som de svenska listorna inte har, det är svenska namn som inte står med på den vanliga svenska listan.

Får jag en son till ska han heta Oscar
    Det är det vanligaste namnet tror jag!

• FruCicci

Guten morgen!

För mig är internationella namn jätte viktigt, men alla har ju olika idéer kring detta. Likaså att det passar fint med efternamnet och att det funkae,r i alla åldrar.
    Erik tycker jag är ett klockrent namn som funkar på en söt liten bebis, snygging och gamling....
    Sofia tycker jag också är ett bra namn.
    Men men man ska ju ta det som man gillar själv, det är ju det viktigtaste.

Visste inte heller att det var billigare att köpa liftkort på nätet, vad smart!!

Lappis, vad härligt att fira alla hjärtansdag lite tidare, romantiskt!
    Undrar vad min make kommer hitta på alternativt jag?.... hmmmm

Näe nu om chefen igen.

• FruCicci
    muggles skrev 2011-02-10 10:42:23 följande:
    BS: vad betyder Fanny för negativt? *nyfiken*
    På Olearys toa står det Fanny och Willie, typ K*k och F*tta har jag fått lära mig, på ameriakanska....
  • FruCicci
    Lapinette skrev 2011-02-10 11:05:48 följande:
    Cicci - jag hade inte räknat med något alls och sen tidigare har jag bett maken att inte skicka blomsterbud heller då blommorna brukar vara urkass på alla hjärtans dag (kvalitén). Jag har inte hittat på något och är jäkligt pank denna månad .. pga för många klänningsinköp + hotellbokning i Japan + en massa fotoalbum + skidweekend. Ska jag rita en teckning med ett hjärta till honom som han kan få imorgon på F12?
    Det tycker jag verkligen att du ska göra, sååå otippat! Ett stort Rött hjärta!
    Min make kommer få något sådant
    Tänk för 15 år sedsn firade inte så många Valentine.... nu har det blivit värsta grejen. Och jag håller med om att blommorna är katastrof dåliga på just denna dag!
  • FruCicci

Fossing, men vad coolt! Det har jag inte sett förut.

Mugglan, det stod på dörren in till damernas respektivet herrarnas, så dui inte tror att någon klottrat det

ore, Axel är superfint tycker jag med Och Emil och Edvin gillar jag med..... men Hannes är det värsta jag vet
    Tänk vad alla tycker olika! Vilket är super bra!

usch, min bsäta kompis ringde mig igår De fick en liten dotter den 31 januari och sen dog hennes mamma 2 dagar senare, de hade inte ens hunnit hem. Hon satt med mig i telefonen och bara grät grät grät... man känner sig så hjälplös. Jag lovade att jag skulle ringa nu i eftermiddag, men jag vet inte vad jag ska säga till henne. Allt känns så futtigt.
    Fick nästan panik känsla för man sätter sig ju själv in i situationen att det kunde varit ens egna mamma..... sa till maken att jag ville åka hem till mina barns morföräldrar fort, man vet ju inte vad som händer......

• FruCicci

Vilken tvättstuga!!!! Lappis det var ju helt fantastiskt!
    Vem skulle inte vilja stå där och tvätta?
    Å helt i min smak

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!