Välkomna till Tivoli Empatia!
Hej i snöyran!
PB, lycka till hos kurantorn, skönt att du har en tid där idag när du är så "dålig" och deppig och hoppas att det där omproverna inte visar på något dåligt.
Snorkis! Jätte snygg väska. Den oranga var kanon snygg till sommaren! Verkligen, bra val! Sen gillade jag den svart/gråa också!
Ag namnen så gillar jag med Nora och Liv, jätte fint, sen gillar jag vanliga namn som Anna, Emma och Sara
Vet inte varför jag avskyr vissa bibliska namn men det är för jag inte är så gudfruktig kanske, men betydelsen är ju alltid trevlig, om det nu är något bra det betyder. men Elias o Jacob är gulligt.
isak, ha ha ha, nä jag kan inte med det heller.... men jag tycker ändå det passar de barnen som jag känner som heter så, jag hade bara inte valt det själv.
Sen ag min löneförhandling så har jag inte förhandlat på flera veckor, vi är alltså inte klara. Jag kommer inte skriva på om det inte står det jag har på pappret.
Resa med barn har jag ju alltid gjort, men som Am och fler säger så ska man kanske invänta och se vad man har fått för barn, hur allt funkar och så.
Victor var på bröllop när han var 5 dagar, då åkte vi färjan över till Gotland o bodde första natten på sunkigt vandrarhem innan hotellet var inchekningsbart.
Tror inte det blir några problem.
Min kompis vars mamma dog nu, fick ju sticka iväg med en 4 dagar gammal bebis till annan ort, tror det mesta går när de är små. Värre att reda med 1,5 åring och 3,5 åring känns det som.
Porchez, frredag! Fredags skål.
Hurra!
Undrar om AM kom i väg ordentligt? Tänker på snökaoset!
Liten, bra jobbat att vara hemma med gullungarna så länge.
Telis, hur mår du hjärtat?
Lappis är bra på vin, vem var det som frågade?
jag brukar smsa henne när jag kör fast, och sen är AM jätte duktig med.
Hattis, säger som nenne. lactulos är helt fantastiskt! De har jag hemma alltid.
Jag fick magproblem när jag väntade Skorpan, alltså riktigt ont i magen, då skrev de ut minifom till mig i tablett form, alltså det de ger bebisar.