Tillbaka! Eller nått, åtminstone tillfälligt.
Hemtenta inlämnad, en dags paus innan nästa, tjohoo vad kul!
Jag är jättetrött. Psykiskt och fysiskt. Hattis, jag förstod precis vad du menade med hemtentor men på sätt och vis föredrar jag ändå hemtentor framför salstentor. Salstentor gör mig knäpp i huvudet, eller om jag alltid är knäpp i huvuudet och därför inte klarar av salstentor . Något av det är det väl...
Muggles, jag funderade ett tag också på om jag hade järnbrist eftersom jag var så trött, men jag kollade förra veckan hos BM och jag hade ett bra järnvärde. Tror att MSW slog huvudet på spiken. Det är alldeles för många tankar som far runt i huvudet som gör det svårt att koncentrera sig och jag sover inte så bra om nätterna. Dessutom får jag ont när jag har suttit en stund vilket också tar på krafterna.
Instämmer med Ore, trist att inte kunna komma på tråddejten, hade verkligen behövt göra något roligt känner jag. Men det kommer väl fler chanser .
Klockarbol, det är skönt att du kommer in och rapporterar. Hoppas att du kan få hjälp av psykolog och familjerådgivning att komma fram till hur du vill göra. Tycker inte heller att det är konstigt att han är kvar, ni har ju delat många år ihop och det är lätt att stå utanför och tycka. Stor kram! Och jag hoppas att du kan äta lite så att du inte försvinner helt.
Piggelin, vad roligt med bröllop! Äntligen .
Cicci, 45' , jisses Dumma kamel till att förstöra stämningen. Kul att du träffat en Daisy , fast här är Daisy bara ett trådnamn. Hon kommer att få heta något annat irl.
Hattis, droppat lite och sen avstannat? Betyder det att det fortfarande finns en chans? För i så fall släpper jag inte tummarna.
Snaily, står kvar vid min gissning på 8 december. Då är det dags Ynglet!
Sweet, låter trist att ledigheten blev naggad i kanten. Hade ni tänkt att åka iväg någonstans eller ska ni vara kvar i NY?
Tinga, jobbigt med vännen. Hoppas att det går bra med det allvarliga samtalet. Tummar hålls självklart för viktuppgång för Piff och Puff och Piffs operation.
September, skit med tanten! Och jobbigt att behöva flyga när man är förkyld. Glöm inte nässprayen!
Parnassia, ni kanske ska ha en sån vagn som vi har köpt. De har stora (tycker jag när jag jämför med andra vagnar) hjul som är luftfyllda. Fast det är bara framhjulen som är svängbara.
Är lite spänd på vad vi kommer att tycka om vår vagn. Satt ju och läste allt jag hittade om den på nätet och de som hade den sa att det var lätt att köra med i bland annat snö. Blev nästan sugen på att testa den nu när vi har snö, men sen kom jag på att det skulle vara för pinsamt att träffa på någon ute med en tom vagn och magen i vädret . "Eh, bebis, nä inte än, skulle bara provköra vagnen i snö tänkte jag... övningskörning... euhm"
Ore, åh det kan vara jobbigt att hitta väskor tycker jag. Men AM:s länk hade en massa fint .
Muggles, "på bår" . Vad roligt att du känner Ada och Beda . Har de så "bestämda platser"? Häftigt att du vet vem som gör vad.
AM, hihi, så fel det kan bli . Autocorrect alltså.
Hej hej 1up och Kapellösa .
Postar så länge...