Hallå i tråden....
Hur är det?
Oupsie, det kanske är över nu?
En av mina bästa kompisar fick en dotter i raktetfart i natt, en liten Olivia. man blir alldeles lycklig när ens vänner och även bt vänner nedkommer, så jag väntar med spänning på rapport från Oupsie familjen
Jag mår bra, men har haft problem med magen en längre tid, klagat sådär som andra gör när det gäller ont i huvudet. Måste dessvärre kolla upp det nu. Sådana akutmagsmärtor som jag hade i torsdags och som höll i sig i flera timmar kan inte vara bra. Jag har ju haft blödande magsår tidigare och det märkte jag inte ens av förrän jag började spy blod, så ska absolut ta det på allvar.
Jag mår kanon annars, så jag ska inte klaga. Har ju sluppit allt som ni andra har åkt på verkar det som och har dessutom friska glada barn!
Kräksjukan har jag haft (om det var den) i julas, då kom det minsann från båda hållen!
paraplyvagn, vi har Carena märket, ganska ok med bra liggläge, Victor sov i den senast i går. Kostade typ 500 kr på babyland. Annars tror jag den bästa är den AM har.
Seg måndag har vi här, känner mig såååå suttråkad., borde göra så mycket med kan inte ta mig för något. Har haft ganska många liknande dagar nu (fy på mig).
Googlar mest på flygresor och hotell nu....
Snartis, hoppas det gick bra på KUB, kom in och rapportera när du är tillbaka!
Hoppas buskicken blir frisk nu när han har fått massa medicin....
kram till Frullan! Jobbigt jobbigt, man vet inte vad man ska säga, men du vet ju att du kan ösa ur dig hoppas jag... jag vill veta iaf!
kramisar till alla som behöver det också.....
Snorkis, hur mår du? Vilken vecka är du i nu?
Ska ni ta reda på könet denna gången?