God förmiddag!
Helt sut är jag Har varit i Malmö och jobbat i 2 dagar, åkte i tisdags. Victor hade dessvärre ont i öronen då på morgonen, så i all stress med allt så var jag tvungen att kolla honom hos doktorn på morgoen innan jag hoppade på planet, och mycket riktigt, han hade öroninflammation. Så nu är det 2 tabletter 3 ggr om dagen...... men han verkar inte ha så ont längre.
Skummade ett par sidor och hann uppfatta att Oms hittat en smygläsare någonstan, det var ju coolt
Vinkar!
Skor, Louise ärver vissa av Victors skor, men hon är ju tjej och har smalare fötter och även något mindre, så oftast får hon nya.
Däremot så får hon ärva kläder i mängder, jag köpte mycket blått/rött/vitt till Victor med flit och det är fint på tjejer med.
Victor fick sina 2 första tröjor med STORA tryck i helgen som var, de var hemskt fula En ill-blå med flygplan, brandbilar och grejs på och en konstig grönrandig med cars på, han valde själv och var överlycklig. Dagis tröjor kallar jag det Men det är ju klart att de ska få ha något som de själva tycker är fint med
Bra idé Kängu med språket. Vi gör så med. Louise pratar väldigt bra för att vara 2 år och 3 månader. Hon sätter i hop fulla meningar nu, men vissa ord är fortfarande påhittade, men vi har j lärt oss och förstår vad hon säger iaf. Hon är mycket tidigare än vad Victor var.
Grattis till Hattis och September igen! Fantastiskt roligt och skönt att det verkar gått så bra för er båda (även om lite sprucket Hattis) men barnen verkar ju kommit fort och smidigt iaf!
Har inte riktigt hängt med denna veckan. Fullrulle på jobbet. Idag har vi stor fest på kontoret med 800 gäster i branschen, och avslutning på Sturecompagniet. GÄSP. Jag som kom hem ganska sent i går, hur ska man orka ?
Koko, önskar dig alla styrka nu när ni ska ta farväl. Läste om henne i tidningen faktiskt! Förstod att det var hon.
AM, vad roligt och skönt att det blev en sådan vändning vid lämning idag! Grattis. Lättnad! För alla parter
Nu måste jag göra ett ryck på jobbet, valde att ta det lite lugn i morse, så jag ramlade inte in förrän efter 10 idag, då kanske man inte ska sitta på BT för länge
KRAM till er alla!