• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

BS, just det, tanden är lagad och när jag kom tillbaka till jobbet så sa de att det inte syntes någon skillnad. THANKS

• FruCicci

Hej!

I dag är ingen vanlig dag för idag är det Lussebullens födelsedag
    12.17 idag blev Louise 2 år
    Min lilla flicka.... är nu ganska stor

Omsan, det var ju ett sååå fint brev, jag rös när jag läste. Ta kopior och ha lite här och där!

Mugglan, vi har bara babybjörn som vi kan låna ut!

Tinga, vad härligt det låter med ditt bakande! Impad! Jag bakar aldrig bröd, för jag tror inte jag kan. Jag har så dålig självkänsla när det gäller att baka och laga deserter och lite annat inom matlagning Men jag tycker det är roligt att höra vad ni gör, surdeg och baugetter mm mm Strålande!

Smint, stackas liten, måste vara jobbigt med rossligt slem. Men nu verkar det ju lite bättre trots allt.

Hur är det med Liv....AM? Och lille Mr Långkalsong?

Sweet, intervjun gick säkert kanon rakt av, inkluderat testet! Du är ju grym!

Snartis, vi fick låna ett babyskydd av kompisar till Victor, de hade vi även till Louise och det var helt okej. Tror nog alla är bra Men man ska väl surfa lite så man få en känsla, det är viktigt.

Lappis. det lät bra med både Gotalnd, och Kön och jobbet och allt som du skrivit om.... jag tror ni kommer till Island med, ni har haft tillräckligt med otur med resor, eller hur!
    Låter som det är full rulle på nya jobbet dock.

Kokosen, mysigt med middag med mamsen på tu man hand! Det saknar jag med min mamma.... men men man kan inte få allt.

Victor har haft feber ett par dagar, över 40 grader, men bara för att vi gick till doktorn idag så verkar de som det har vänt Så skönt! Han blir hemma i morgon med så klart, och jag vabbar antagligen eftersom maken har varit hemma hela veckan i stort sett. (apropå jämställdhet, läst mycket i tidningen om det på sistonne)

massa kramar, hinner ej mer

• FruCicci

Smint nu blev jag nyfiken på vilket ställe du jobbar
    Låter super mysigt iaf! Den där duschen ja, den gillar alla ungar, hoppas inte den är på dagen till ära bara

• FruCicci

Mugglan, vilken härligt positiv och underbar förlossningsberättelse! Kände igen mig och längtade efter att få uppleva min igen!
    Jag hade absolut 10/10 jag med! Äntligen någon som hade liknande som jag hade!

GLAD och ryser jag med

• FruCicci

Hej,

Jag är gärna med på tråd pick-nick!
    Den helgen har jag helt FRI

kramar till er alla

• FruCicci

Halloj tjejer!

Hoppas att alla mår bra!
    har läste lite sporadiskt de senaste sidorna och kan konstatera en hel del... men hinner inte kommentera...

Ag trådträffen på lördag så tror jag vi kan vara ute hela dagen för det ser fint ut på alla väderkartor, annars kanske vi kan gå in på Anglais, ligger ju mitt på Stureplan och ta ett glas vin och tjata lite? Det finns ju även möjlighet att sitta i ett sådant där litet "lust-hus" i Humlan, om det nu inte är taget...
    Även inne i Sturegallerian, så har de ju café i nattklubbsdelen på Sturecompagniet under dagarna, där finns en del plats och är barnvänligt.
    Tror absolut det löser sig.

På Sjöhistoriska muséet får man ha med sig egen pick-nick, de har en avdelning som är jätte mysig nere i Källaren. Dit går 69ans buss och stannar utanför. (kollade detta inför min möhippa för några veckor sedan, så jag är säker på min sak).

Må så gått ALLA

• FruCicci

AM, kanske lite roliga Olivoljor/Balsamvinäger och en falska vin (ost, choklad etc vad det nu räker till) och en fin påse till det?
    jag vet att på Lotsgatan finns den där olivolja affären som tidigare låg i sturegallerian..... det finns iofs en ny på grevturegatan.....

• FruCicci

AM slår huvudet på spiken! Tack, jag behövde den där förklaringen med....
    (och vad jag blev sugen på shoppa jag med, vet inte när jag ska hinna bara)

Snaily, klart du ska söka jobbet! Grattis till Ynglas viktuppgång!

Jag kikade mest in nu och kolla av läget inför lördag. OM min man ska spela golf (vilket jag inte hoppas då han legat i lunginflammation senaste 2 veckorna) så får jag ta med barnen ett tag.
    Min man brukar gå ut i ottan, så han får plocka upp barnen så fort han är hemma igen i så fall..... Vill helst slippa ha med dem så man kan koncentrera sig på er istället

Ska bli super trevligt. Som jag förstod det så ses vi under svampen klockan 12. Mig hittar ni säkert med om jag släpper ut häst manen så är det ingen tvekan

Ska bli sååååå roligt!

massa kramar

• FruCicci

Oj förlåt Tinga, missade det inlägget. Ska du till läkaren i morgon? Då håller jag tummarna!

Nu ska jag på fest. Hela kontoret har sommarfest i dag från kl 15 till 03 Avslutas på Berns.... ska vara Ibiza tema.... ja ja vet inte vad jag ska tro eller tycka Trevligt med lite raj raj och mingel med kollegor och annat bus.

• FruCicci

Spännande Snorkis!
    Min son föddes ju i vecka 36+1, han var tydligen på gränsen till prematur, så vi fick stanna någon dag längre på BB. Men han vägde ju 3030 g nästan 4 veckor för tidigt, var 47 cm lång och typ klar
    Hoppas du åker hem med Leffelina denna gången och inte behöver komma tillbaka igen. Du kanske rent av snittas idag då, efter vad nu ronden säger?
    Håller tummarna! Blir nog bra oavsett

Tack för picknicken alla godingar!
    Trodde att min käre make skulle hämta mina barn, så jag var lite sur att han inte gjorde det, men han hade missuppfattat hur brottom det var. Han menade på att vi alltid sitter i timmar så han trodde inte han behövde skynda sig så för jag skulle få vara sååå länge med er ändå Nåväl, jag är glad att jag kunde vara där så länge som jag var och det var så trevligt! TOPPEN.
    Louise sov mest och Victor lekte riktigt bra själv, så jag är nöjd

Vi var i djuraffären sen och åkte buss och hiss och annat spännande. Handlade lite och gick och badade på Djurgården Så det var en härlig dag rakt igenom!

Kan rekommendera Grisslinge Havsbad på Värmdö, där var vi i söndags hela familjen, super mysigt och det finns allt!

Liten, så flytten går 12 juli, så roligt

Svärmor...... phu jag säger nog Svårmor, medan jag älskar min mamma över allt annat och har en superfin kontakt med henne!
    Min svärmor har sagt vid flera tillfällen att hon inte gillar barn och min Louise har hon haft i knät 1 gång sedan hon föddes! Då var nog ungen 1,5 år. (KNÄPP)

Hattis, härligt med rörelser!

September, redan vecka 29, det är ju helt underbart. Så fort det går för alla andra
    Men svamp är ju inte skoj, kram.

Avslutningsvis, Trollet är en riktig schteeeeeekare Gode tid så söt han var på bilden, och annars med. En riktig goding! Och du är verkligen en skön mamma Vickan, tänkte på det flera gånger i lördags hur cool du var KRAM

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!