Välkomna till Tivoli Empatia!
EA, huset ligger ca 5 mil utanför stan!
EA, huset ligger ca 5 mil utanför stan!
Nixpix, nu ska jag ge mig ut i kylan och hämta min lilla prinsessa som ska vara med mig på eftermiddagen...
Vi hörs senare tjejer!
Trevlig lunch
Start Sep, klart det är en tjej Det tror jag med att du kommer få! Och det tror jag av någon anledning på för hattis med och även Mugglan
Snartis tror jag ingenting än
oj, nu möte....
Tuppuware party, det har jag bara varit med sexleksaker, et antal gånger, ha ha ha och jag köpte massa skojiga saker
Grattis till lyckade Ul och Vul och pickande hjärtan!
Izzie, såg när jag skummade på jobbet att du plussat! Hysteriskt roligt - super grattis tjejen!
Mugglan, gött med kramen du fick på jobbet!
Piggis, vad härligt med svensexa och möhippa och allt som var så fint ordnat runt om. Och lille Eric som skötte sig som en klimp han är!
Snaily ska du flytta hit? Så otroligt kul i så fall! Heja heja.. och heja heja vagning och promenader med Yngla!
Kokosen tack för igår! Toppen!
Frullis, massa kramar ......
Välkommen nya tjejen, jag tycker nog det var en bra beskrivning till en början....
Sitter och kollar på idrottsgalan, snyftade till när jag såg Stenmark och bröderna Mare! Så underbara minnen!
Nehepp. Skulle bara in en snabbis.
Vinkar till er andra som jag inte har haft förmågan att kommentera, men ni är inte glömda för det.....
Hej BS,
vad jobbigt med Alex på dagis, buss på han bara... jag blir alldeles stressad och arg när min son berättar om dumma ungar. Han har en Philip på sitt dagis som är helt blåst, tack o lov tycker fröknarna det med. Men jag måste i morgon ta upp det eftersom Victor har sagt hemma att ungfan sparkas!
Vad konstigt det blev med radbrytningen nu då....
Ag Solsidan missade jag nästan alla avsnitt när det gick sist, men såg i går, sååå bra! Man garvar igenkännande hela tiden! Men vilken tur att du sett 2 avsnitt nu då, ha ha ha du är så vansinnigt skön... Astrid skulle bar veta vad kul du är. Tänk om hon inte skriker nästa gång, då kan du se 2a avsnittet en gång till och verkligen forska ut detaljerna
Victor älskade skidåkning BS han skulle kunna åka en hel dag. Han åkte kanske i 45 minute i julas med mig.
Skidskolan har ju mer än bara åka skidor, de kör uppvärmning lek och sång och sådär med, så det ska nog gå kanon!
BS, Victor är född exakt 2 veckor efter Iris Så han är också född i juni (men han var planerad till juli, fast han kom ju 4 veckor tidigt).
Jag tror det är olika beroende på barn.
Victor kan ju lätt åka pulka upp och ner i en timme, det är ungefär lika jobbigt som att åka skidor. Sen är det inte skidåkning i 1h 45 min, av egen erfarenhet som skidlärare, så leker man mycket med barnen, gör olika rörelser och sen har man mys stund och nervarvmning efter åkning och i backen är det myckrt vila och vänta...
Om skidkolan tycker 1 h 45min är lagom, så har de kanske utgått från vad barn brukar palla med. Men sen tror jag det är mycket bra om man är i närheten om det händer ngt...
Nenne
Jag har inte ostkupan därifrån, utan en från Åhlens, den är kanon eftersom man just kan sätta saker på den H
Kryddor lät ju så där du
Har suttit och surfat på en särskild bal som sär i sthlm, men så klart är den först nästa år (den går vartannat år).Ha ha ha då har jag ett helt år på mig att fixa ny klänning och dyl.
Känner starkt att jag behöver lite mer glamour i livet. Blir så inspirerad av AMs klänningslänkar och halsband och annat