Gott Nytt År i tråden!
Jag har inte läst så mycket, för det har varit fullt upp med annat
Men sista sidorna har jag hunnit med.
Instämmer i att vanilkokta morötter låter fullkommligen förskräckligt i mina öron, det hade jag nog knappast vågat smaka på
Vår middag på nyår var helt fantastisk! Hoppas ni alla hade ett fint nyår!
Jag hade det bästa på flera år, så glad för det
De 2 senaste åren har vi varit med kompisar som inte har mått bra i deras relation. Förra året hade de 5 årig bröllopsdag och hade just bestämt sig för att skilja sig, så där satt jag och min man i deras slott och det var inga muntra miner och irritationen i luften var påtaglig. Hennes man blev dessutom skitpackad (vilket jag förstår) men det idiotiska var att min gubbe sympatidrack med hon om, usch .... inte så skoj.... Nu är de iaf skilda och i år fick vi vara med nya trevliga människor, min man var en pärla och jag var verkligen glad när jag kom hem för det var så trevlig stämning mit tidigre år
Billy Bokhylla är en klassiker, tack för tipset fina kokosen! Jag tror jag ska köpa en till matsalen/barnens rum faktiskt.
Härligt med ROSA Klockarbol, det kommer bli kanonfint! I love rosa!
Mugglan, gosigt med tvillingmage. har inga tips på jacka, jag hade min vanliga när jag var gravid.
Snorkis, jag förstår verkligen hur du känner det! Fy så jobbigt. Det är ju jätte bra att du ventilerar här, så du får stöd för dina känslor. massa kramar till dig Grattis till lite kotte i magen om jag inte har sagt det!
Min fd chef som förlorade sin son i somras, fast i vecka 21, berättade för mig att hon kissade på stickan i söndags och var graivd igen, jätte lycklig var hon. Sen hade hon fått ett nytt jobb just och ringde och sa att hon inte kunde ta det pga graviditet, men de ville ha henne iaf, vilken lyckovinst, trisslott nästa!
Ha även fattat att September fått ett fint plus! UNDERBART och super grattis till dig med tjejen! Nu ska det gå bra denna gången!
Snaily, vad bra att det går bättre med Yngla Det kan var lite tjingtjong med barnen när de är nyakläckta. Min dotter sov på magen hela dagarna det funkade bra för oss. På natten sov hon mest på rygg (iaf när både jag och maken hade lagt oss av säkerhetskäl). Tyvärr är det ju så att mage är bättre att ligga på, men blir ju lite jobbigt när de på bvc strängt säger rygg....
Ego, vi har varit friska (jag och Louise lite sjuka med kräksjuka och feber etc, men inte så farligt) hela julen i stort! Underbart! Victor har haft falsk krupp senaste nätterna TACK SNAILY för betapred, de har använts!
Annars inte nytt här!
Ungarna ska få slalom skidor nu. Såg att Iris hade fått längd skidor, vad kul!
Victor åkte slalom i julas i mina hemtrakter, och det gick ju bra Hans mamma är utbildad skidlärare så det är kanske inte så konstigt att det gick (he he he).
Det är ju så många skidbackar här runt stockholm så jag tänkte att hela familjen skulle få ny utrustning till helgen (om vi inte åker till Göteborg).
Sitter på jobbet och det är segare än segast, så svårt att komma igång. Men men nästa vecka är det full rulle igen så jag kan gott slappa lite nu... Ska på affärsresa till Malmö nästa vecka, funderar på att ta ett senare flyg hem och ta mig en lite shoppingrunda
Nu ska jag surfa på resor, familjen behöver SOL på näsan och lite bad
Återkommer senare!