• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

Ja, det är verkligen tidigt vecka 13 Mugglan, gode tid vad häftigt!!! jag vill så gärna uppleva de där små puffarna en gång till!!!

Kokosen, vi har varit förkylda men inte så farligt att man inte kan gå till dagis/jobb. Jag hade ju hoppats på att få vabba hela hösten Men jag har inte vabbat en ända dag (får man ju vara glad för i och för sig).

• FruCicci

1up,

Vi förlovade oss i öknen i Dubai, med 2 kameler som vittnen i solnedgången. Sen kissade en av kamelerna, så vi var tvungna att kasta oss åt sidan för att inte få skvättandet på oss. Maken gick ner på knä, sen ringde han mina föräldrar och berättade vad han hade gjort.

Till saken hör att vi hade setts IRL 13 gånger, han hade aldrig träffat mina föräldrar eller pratat med dem. Lite coolt.

Vi gifte oss augusti 2006, vi hade 3 dagars bröllop, ganska påkostat och ca 100 personer. Själva bröllopet började för gästerna kl 14.30 med skärgårdstur med båt och i kyrkan var vigseln kl 16. Vi hade smoking och långklänning. Jag hade dock inte mina 2 barn då, de kom 07 och 09

AM jisses vad fint det var där! Jag kommer ihåg när du var på brudbuketts visningen och Silvia var där, visst var det så. Du var ju i tv med

• FruCicci

Och nu såg jag den andra länken AM, inte kattskit det heller

Han kan han den där Herr AM

• FruCicci

Mugglan, ha ha ha ja du det var riktigt roligt, fast just då hade jag gärna sluppit stanken från kamelerna och kisset (kamler dricker ganska mycket, inga små djur direkt -  det kommer mängder och det skvätter bra i den torra sanden )

• FruCicci

En annan kul grej är ju hur man träffas

Det pratade vi om när vi hade vår ost och vin kväll i tråden sist....

Min man komme inte riktigt ihåg (när vi är på tillställningar och jag efter ett par glas ska berätta) att han och jag möttes i en bar 1998 och att jag hade en glammig tight guldklänning på mig, brunbränd och UTAN TROSOR

Det berättade jag så klart och sen följde jag med honom hem, men var för full för att få till det. Sen tog det 2 år till innan vi möttes i en annan bar, jag i förd en ny klänning men med trosor på denna gången, följde med honom hem igen och var återigen på arslet så det inte blev mer än byta telefon nummer....

Sen sågs vi 3 gånger till innan jag stack till Dubai, men det där med att byta nummer var ju bra för att det blev vi och kunde hålla kontakten, men en sak som inte många vet är att jag blev Telias bästa kund 2001 och fick massa fina brev och så där, min första räkning var på 45 000 kronor och sen kom en till på 20 000 kronor (knapplås visste jag inte heller vad det var om jag minns rätt), detta på 4 månader.

Ibland undrar jag om han var värd det

• FruCicci

Aha, jag trodde han brilijerade med stället med AM Men visste du om att han tänkte fria?

Just det, så var det, men jag var inte helt ute och cyklade i af

• FruCicci
    fru AM skrev 2010-12-06 11:57:17 följande:
    Nej jag visste inte att det skulle ske då - men ATT det skulle ske någon gång anade jag eftersom han var tvungen att visa skiss på en ring tidigare ... För dyr att chansa med.
    För dyr att chansa md Underbart!

Vi köpte faktiskt en ring i Dubai, men den gillade jag inte alls efter ett tag, så vi smälte ner den och så fick jag mina nya ringar i stället, mycket nöjd!

• FruCicci

VA? Ska du gifta dig Piggis??????????????????????????

WHAT? Tell me more tell me more!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis som bara den hjärtat!

Hoppas att lilleman lugnar sig och att ni kommer iväg smärtfritt i dag också!

MEN näe nu måste du säga vad det är som är på gång innan ni går och hämtar Amanda!

• FruCicci

HÄRLIGT PIGGIS!

Grattis till allt och ni verkar ha ganska mycket klart!

Din mamma måste vara såååå glad, tänk den dagen ens egna barn ska gifta sig... my god!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!