Lappis, jag har inte hört något. Har verkligen försökt massor, men jag låter henne vara, tids nog kanske hon vaknar till liv och berättar sin historia och vad som hände före och efter.
Snaily, på söndag kommer hoan Eller ? Är du på BB nu?
Ag 18 månaders, så skiljer det sig nog från komun till komun, jag är bara glad att hon lyckades göra det där tornet med klossarna, för det har jag inte ens övat på. Sen att rita en blomma, barnsköterskan satt och ritade blommor på samma papper och mormor och jag har ritat det med henne, så kanske inte så imponerande ändå.... När jag ritar med barnen och kladdar på samma papper så ritar jag alltid blommor, så enkelt, eller ibland en streck gubbe, min fantasi är inte så bra Hur som helst, hon är lite tidigare, men det är ju tjejer. Och det där med orden, tydligen räknar vov, bä, och mu som ord Så ni kan ju alla plussa på era barns ordföråd lite
Ag godis, så är mina barn som Hektor med flera, de gillar inte godis, jag har erbjudit Louise choklad, men hon tycker inte om det heller. Jag är jätte glad för det. Victor gillar bara choklad, och jag ger det på fredag och lördag och då handlar det om ett fåtal bitar. Men i juletid så måste man ju få lite extra, det håller jag med om.
Koko, vi gav Victor choklad så fort han suttit fint på toaletten och levererat en jätte slang Funkade för oss, det är ju viktigt att verkligen ge dem en belöning och är det choklad som är "the shit" så kööör så det ryyyker
I kväll ska vi på smokingmiddag med jobbet, på Nalen, känns lite dansbands ställe, vi brukar vara på berns och Grand Hotell, men de har börjat snåla lite Måste ner i källaren och leta reda på mina gamla glamour klänningar, det var ju ett tag sedan sist (iaf 1 år sedan). Ska bli kul.
Håller med tummarna för alla som inväntar BIM, jag har inte så bra koll då jag pausat så länge.
Sweet, hej gumman! Hoppas din lunch vad trevlig
Nu måste jag verkligen börja jobba lite, fick höra av en kollega att jag har suttit och twittrat lite länge, ha ha ha, han skulle bara veta
Inte att förglömma, FREDAGS SKÅL och Mugglans fuldans