• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

Sparar de teckningarna på BVC, det hade jag inte en aning om! Det var ju jätte kul! Jag kommer inte ens ihåg Victors 18 månaders koll, ska bli spännande att se vad han ritade för streck när han var 18 månader, vi ska väl på 4 års kollen om ett halvår då

• FruCicci

Vink vink

nu måste jag jobba på, fick ett avbokat möte så jag tog mig friheten att titta in till er.... kram

• FruCicci

Mugglan,

Vänner smsade mig idag faktsikt ag att hon ej får feedback från Frejjan. Jag har varit i kontakt med en annan i tråden som meddelat att hennes FB sida blivit uppdaterad med lite konstiga och oväntade saker på familjefronten och sedan har hon stängt ner sin sida nu.
    Tids nog så hör hon väl av sig...

Ag Louise och hennes blomma, så har vi ritat och ritat och ritat med henne. hennes mormor ritade hela helgen med henne, så hon har väl fått till det lite bättre än medel ritaren vid 18 månader, men men.... Hon är väldigt aktiv (något har från mig) och gillar att hålla på hela tiden och inte sitta still och titta på film, så då utvecklas de väl lite snabbar på vissa områden. Både bra och dåligt.

Kändes som värsta "skytet" från min sida med mina inlägg, så försöker dämpa det hela lite

• FruCicci

Du ser kära Mugglan, du kommer vara snyggast i Götet sommaren 2012

• FruCicci

Lappis, jag har inte hört något. Har verkligen försökt massor, men jag låter henne vara, tids nog kanske hon vaknar till liv och berättar sin historia och vad som hände före och efter.

Snaily, på söndag kommer hoan Eller ? Är du på BB nu?

Ag 18 månaders, så skiljer det sig nog från komun till komun, jag är bara glad att hon lyckades göra det där tornet med klossarna, för det har jag inte ens övat på. Sen att rita en blomma, barnsköterskan satt och ritade blommor på samma papper och mormor och jag har ritat det med henne, så kanske inte så imponerande ändå.... När jag ritar med barnen och kladdar på samma papper så ritar jag alltid blommor, så enkelt, eller ibland en streck gubbe, min fantasi är inte så bra Hur som helst, hon är lite tidigare, men det är ju tjejer. Och det där med orden, tydligen räknar vov, bä, och mu som ord Så ni kan ju alla plussa på era barns ordföråd lite

Ag godis, så är mina barn som Hektor med flera, de gillar inte godis, jag har erbjudit Louise choklad, men hon tycker inte om det heller. Jag är jätte glad för det. Victor gillar bara choklad, och jag ger det på fredag och lördag och då handlar det om ett fåtal bitar. Men i juletid så måste man ju få lite extra, det håller jag med om.

Koko, vi gav Victor choklad så fort han suttit fint på toaletten och levererat en jätte slang Funkade för oss, det är ju viktigt att verkligen ge dem en belöning och är det choklad som är "the shit" så kööör så det ryyyker

I kväll ska vi på smokingmiddag med jobbet, på Nalen, känns lite dansbands ställe, vi brukar vara på berns och Grand Hotell, men de har börjat snåla lite Måste ner i källaren och leta reda på mina gamla glamour klänningar, det var ju ett tag sedan sist (iaf 1 år sedan). Ska bli kul.

Håller med tummarna för alla som inväntar BIM, jag har inte så bra koll då jag pausat så länge.

Sweet, hej gumman! Hoppas din lunch vad trevlig

Nu måste jag verkligen börja jobba lite, fick höra av en kollega att jag har suttit och twittrat lite länge, ha ha ha, han skulle bara veta

Inte att förglömma, FREDAGS SKÅL och Mugglans fuldans

• FruCicci

Oupsie, lycka till med hemtentan. Jag träffade en 6 veckors Daisy för 2 veckor sedan, det är ett jätte ballt namn och jag minns att du pratat om det här inne när jag smygläst

kram på dig hjärtat

• FruCicci

Telis,

ja vi kan nog bli 400 kanske, det är ju hela bolaget med respektive som är bjudna. Men vad glad jag blir att det är så pass bra då, jag har bara varit där på frukostseminarium i tjänsten, inte lika glammig... Tack nu känns det bättre!

• FruCicci

Snaily.... är du här, jag trodde hoan skulle komma som igår! Nä nytt datum är den 8 december då! Då hinner du hem till Nobelmiddagen på tv

AM, stort tack för hjäpen i fredags, jag blev skitsnygg i min silvriga klänning och dansade natten lång Hemma seeeeeent

Tinga - lycka till med värninnan, det är bra att du tar ett prat med henne, håller med om hur du tänker, helt rätt.

Hej ni nya!

Telis, han inte svara i fredags. Vi gav Victor lactulos i mängder, men han var ju redan förstoppad, så det som händer då är att den gör bara den nya maten lite "rinnigare" och då passerar det förbi klumpen som sitter där. Vi fick ge lavemang och sen börja med receptbeölagd movicol. Jag tycker att ni ska gå och kolla honom, så svårt ska det inte vara!

Mugglan Jag vill se din lilla mage

ha en skön dag alla, jag tittar in igen om jag hinner

(SEN en sak till: som Vickan skrev så är det absolut ingenting vi ska prata om här inne, alltså ag Freijs. Frejjan har inte berättat särskillt mycket här inne, däremot på en lunch några av oss var med på. Så jag tycker inte vi ska inboxa varandra för mycket och sladdra. Det är ytters privata saker som man fortsätter berätta om själv.)

• FruCicci

Mugglan, jar har inte varit inne i galleriet, jag får ta en titt på den "gamla" bilden först då

• FruCicci

Hej kokosen, det var ju värst vad förkylda ni har varit hela hösten! Stackare. bamse kram till dig och barnen

mugglan, nu har jag sett Det var ju massa nya fina bilder, o på Piggis gullis med

å daisy

å Trollet

kanske ska lägga till på mina gullisar med så småningom

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!