Välkomna till Tivoli Empatia!
porchez igen - Är man dessutom med i Åhlens kundklubb får man ju ibland sådana där 20% rabattcheckar då blir ju en skinnväska liiite billigare iaf.
porchez igen - Är man dessutom med i Åhlens kundklubb får man ju ibland sådana där 20% rabattcheckar då blir ju en skinnväska liiite billigare iaf.
Sweet - Niora!
Footsack:
Åkpåse
Telis - Som jag fattade det är en fottsack perfekt på vår och höst, inte lika varm som en åkpåse. Medan åkpåsen passar bättre när det är riktigt kallt, vinter. Men jag kan vara ute och cykla Jag är ju ingen barnvagnsexpert, jag tyckte det lät smart iaf Vi tänkte köpa en riktigt varm åkpåse till vintern och ha en fotsäck för höst och vår.
AM - Ja, jag är nog mest sugen på den orangea
Apropå fotsäck/åkpåse tänkte att det var lika bra att klistar in bilder nu när det går så lätt istället för att försöka förklara, en bild säger mer än tusen ord
Sommarbrud, jag tror de är måttsydda efter den modell av vagn man har, men är inte säker, jag är ju helt insnöad på Emmaljungas vagnar så jag vet faktiskt inte.
porchez - Det vore skoj! Väskor och fika, två av mina favoritnöjen!
Orangea väskan beställd! Den blir fin till sommaren.
Nu är det läggdags! Puss och godnatt!
Hallåj!
Här är det en vanlig fredagskväll i casa Snorkis, lillkatten leker med ett alldeles nytt sugrör och är överlycklig, de två äldre har gått ner för räkning någonstans, brasan brinner i kakelugnen, vi har ätit tacos och nu mumsar jag smågodis framför BT medan maken spelar wow
AM - Vad trist med resan! Klart du ska nätshoppa lite för att trösta dig! Jag har en Denman hårborste som jag älskar, men en Mason Pearson står på önskelistan för framtiden, hårborstarnas RR!
Ore - Vad hände egentligen vännen? Har du någon bra du kan prata med om det som hänt som kan hjälpa dig att se objektivt på saken? Fy f-n vad jag hatar oproffsiga chefer, jag kräks på det! *kramar om*
Klart du ska följa med på fika/lunch om du vill! Men jag måste erkänna att jag trodde du bodde längre bort *förvirrad*
Sweet - Det är så coolt med forskning!!! Har en bror som forskar om helt andra områden och det är så spännande att få höra vad som händer i framtiden!
September - Håller tummarna för ditt VUL!
Snaily - Oj, nu gick det fort! Har tyvärr inga kontakter åt det hållet, hoppas det löser sig för er!
Nenne - Makens handdukshämd var ju underbar!
Lappis - Någon favorit? (av de nya Biasia-väskorna)
Muggles - Skräp med skenor, men det är ju för en god sak.
Liten - Jag glömde skriva det förut, vilket litet charmtroll Liten är Och hennes fina tröja med väskor på *smälter*
Tack för alla fina kommentarer om väskan! Rapporterar när den kommit om den var lika fin IRL.
Fick lära mig ett fint ord i dag för det här vita kladdet som fallit från skyn igen - Lappmögel, helt underbart uttryck måste jag säga
Tusen tack för all input om resande och bröllop, jag tror både jag och maken fick oss en tankeställare...(om jag ska vara ärlig, och törs knappt säga det högt så tror jag ju att vi inte ska få med någon bebis hem den här gången heller så jag tror liksom att vi ska kunna åka ändå. Jag har sagt till maken att lika chockad som jag blev sist över att vi INTE fick med oss någon bebis hem, lika chockad blir jag nog nu om vi får med oss en hem. Svårt att rå på huvudet, där har normaltillståndet tyvärr blivit att man kommer hem tomhänt...) Men vi ligger lågt tills vi vet mer än vi gör nu. Jag är i alla fall glad över alla som orkade skriva hur de haft det och upplevt det.
BS - Här kommer ett äpple! och en kisse oxå som bonus Visst har du någon anknytning till UK, du har bott där va? Jag tycker du har en sådan typisk underbar torr brittisk humor, jag älskar dina inlägg!