hihi trådträff på Gotland ja det verkar ju vara många som skall dit. Vi befinner oss på den norra delen, innan fårö.
Sambon har ägnat hela tiden efter middagen med dottern, han har jobbat en del på kvällarna nu så nu var det hans lekkväll.. så jag har typ bara suttit ned, mkt skönt. Kollat runt lite på babyskydd osv.. Nu tar han nattningen så jag skall passa på att lägga mig i tid.
Snorkis: Fy vilken märklig människa som ringde dig, jag hade nog inte vetat vad jag skulle säga riktigt..
Oupise: stackare som har så ont Men vad irriterad jag blir på människor som skall tränga sig före, folk har så jäkla bråttom. Blev tokig på tunnelbanan idag, var länge sedan jag åkte med vagn där så när vi skulle hem så var det relativt mkt folk, men för det första går folk inte in i gångarna i vagnen, står bara som fån, sedan alla som skall pressa sig in innan dörrarna stängs.. fasen magen blev klämd både en och två gånger..
Snaily: äsch att hon skrikit mer nu igen, men det känns iaf som det har lättat lite? eller att du mår lite bättre?
PB: Lät som ett ganska bra samtal igår ändå? Och vad mysigt med hotellnatt och bio osv på din stora födelsedag. Hoppas ni nu inte blir mer förkylda.
September: åh så skönt med vul inbokade, hoppas tiden rusar fram till den 17.e, och jag tror att din dotter säkert skulle uppskatta filmen, vi har läst många av de böckerna flitigt så T kände igen det mesta tror jag, men det blir ju en annan sak på film. Men förra veckan gick dom på barnkanalen på morgonen, vet inte om dom kommer igen.
Fru E: Hoppas på en fin sommar då när ni skall lägga tak. Hur lång tid tar sådant?
Klockarbol: Go for it med den rosa färgen, kommer bli jättehärligt i kök. Tänker lite på kocken leila, hon har väl rätt mkt sådana färger i sitt hus eller sommarstuga där dom filmat..
Viktualia: Härligt med stort kontor, löjligt av de andra att kommentera det.. Du är värd ett stort kontor
Muggles: Hoppas det gick bra på rul idag om det nu var idag ni skulle dit.
Lappis: om det är du som är skidintresserad så hade jag passat på att åka med och åka skidor. Men förstår att det blir lite knasigt att gå om varandra.
Nenne: Härligt med så mkt gul färg på sidorna igår kväll, och vad härligt att du tycker det är så mysigt att amma. han växer bra iaf pricken
Cissi: Låter som en härlig semesterplan. Kroatien är ännu ouptäckt i vår familj. Som så många andra ställen iofs, men någongång så skall vi väl också resa lite
skulle säkert kommentera mera, men har glömt hälften nu..
nu skall jag sova...
kram på er