Hej alla igen!
Grattis till vovve EA! Måte googla rasen ...
Porchez: en fin sommardag går man och köper en lovande pocketbok samt en hel låda jordgubbar/hallon/vita nektariner och går och lägger sig någonstans och bara slappar (eller det är vad JAG skulle göra i alla fall)
Heja Snaily och Yngla! Hoppas du orkar stå på dig lika bra som sist gentemot BVC-tanten. Förstår dig så väl - vår BVC har ju misstänksamma blickar riktade mot lille Hektor ... hoppas han sätter fart antingen med vikten eller längden snart. Fötterna har i alla fall blivit större men dem har de ju aldrig mätt
Semestern i Italien var skön, rolig, social och VARM! Först en vecka i hyrhuset med tre sköna famljer och sedan tre dagar vid havet hos nunnorna.
Missöden dock:
- Vår paraplyvagn (MacLaren) gick sönder så till vida att ett hjulpar plötsligt trillade av! En plastmojäng saknades och stod ej att återfinna. Vi har släpat hem vagnen i alla fall och hoppas på att lista ut vem vi ska lämna in den hos för reparation. I värsta fall får vi väl köpa en helt ny vagn.
- Vi glömde själva mottagardelen (föräldraenheten) av vår superbra babywatch någon stans. SKIT! Måste skaffa ny - men den modellen vi haft finns inte längre på marknaden. Synd för den är verkligen jättebra. NÅGON SOM HAR TIPS OM BRA BABYVAKTSMASKINER? Helst under 1000-lappen och med bra räckvidd.
Ska börja beta av sidor ni skrivit medan jag varit borta ...
Hopaps alla har det bra så här mitt på sommaren?