• Hattis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Men haloj Mugglan - jag har inte sagt grattis till fint UL, tjoho Nu är det välan bra vibbar som gäller för oss alla hoppas jag!

Grattis Sweetan att det gick så bra med lämningen och att kvällen blev lyckad Är barnvaktslämningen jobbig så får man ju inte riktigt den där entusiastiska starten på vuxenkvällen direkt kan jag tänka mig.

• Hattis

PB - låter ju som ngt konkret iaf med sköldkörtelvärden - men kluvet ändå, hur mycket ska man jobba med sig själv om man har en sköldkörtel emot sig? Låter supertufft. Det verkar som om du har vårdkontakter som vet hur slipstenen ska dras hos F-kassan iaf - jätteviktigt och jättebra! Kram! (inte alls avundsjuk på din resa btw ... )

• Hattis

Gnällig Hattis har ont i halsen   Men en snäll make som kommer med rollokola och fixar räkmackemiddag. Har köpt hallonsorbet till På spåret, längtar redan.

• Hattis

Vad smidigt med babyskydden Mugglan! Om det någon gång blir aktuellt för oss att åka hem med en bebis så blir det ngn taxi med babyskydd.

• Hattis

Sorry Sweetan, tänkte inte på att du befinner dig i godisexil   Och du, vad otrooooligt spännande på alla roliga och svåra sätt man kan tänka sig!  Kan väl säga att man liksom ser fram emot en rapport efter helgen

PB - låter som en mycket tänkvärd och intressant studie och på pricken för dig! Forskaren/na ska vara glada att du är med, kan ge mig den på att du kommer att bli citerad som sjutton.

• Hattis

Sweet - Jag tycker inte alls att du är dum, finns det något i denna världen - och i din värld - att noja över så är det väl just detta! Jag skulle krevera av nyfikenhet, vånda och undran. Enligt min hemsnickrade teori så har naturen verkligen försökt se till att det blir just så att även om man bara får till det någon gång under öht möjliga dagar så är det när det verkligen är läge som det blir av. Eftersom man vill då. Eftersom man är som fertilast då. Men som vi alla vet så är det ju hyggligt långt ifrån att det skulle stämma på särskilt många. Men jag tror på något vis att det liksom var så det var meningen.

• Hattis

Fast jag tycker inte att det är fel eller skämsigt (förutom när det tittat in okänt folk i tråden bara för att berätta det ) Livet ser ju faktiskt ut så för en del och det är förstås också rätt chockartat att bli oplanerat gravid.

• Hattis

Jisses AM, vilken länk, det där måste ju bara testas vid tillfälle... Champagne till tro? Och varsitt ostron till förrätt (Får nog vänta med chiliflakes tills halsen är bättre här.)

• Hattis

Sweet - Förstår att det är en kluven känsla, om vi får en bebis nu så vet jag inte hur jag skulle tänka med preventivmedel sedan, eftersom jag helst vill ha två barn.

På något sätt tror jag även att vi kvinnor blir extra oemotståndliga vid äl

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!