Välkomna till Tivoli Empatia!
September - du ligger verkligen precis före mig! Hoppas att det blir lugnare med dumma drömmar för den blivande storasystern! Hur känns det för dig så här nära inpå då?
Jag har idag fått besked att den lilla Trombylen ska sättas ut - den blodtunnande effekten ligger kvar i någon vecka efter att man slutar äta dem och de anser inte att jag ska ha dem vid förlossningen. Jag har förstått det som att du ska fortsätta med Fragminet fram till förlossningen - det verkar ju ändå på sätt och vis tryggt och bra för bebisen. Jag har börjat noja för navelsträng runt hals/arm/kropp- scenario och har bett särskilt om att få noterat i journalen att jag verkligen vill veta hur bebisen mår under förlossningen. Lite löjligt i och för sig - vem vill inte det. Är väl rätt orolig för smärta/bristningar också men det är på en helt annan nivå. Jag har nog inte riktigt greppat ändå att det är en bebis på G och att det faktiskt är så att jag och maken är föräldrar om någon månad. Växlar lite mellan förväntan och oro (känns knappast ovanligt, eller? ) och försöker tänka positivt. Mår hyggligt men kan inte riktigt förställa mig längre hur det är att springa (eller gå!) obehindrat.