• FruCicci

Stort grattis till SMINT

ÅÅÅ vad skönt att den lever den lille krabaten Hattis Heja heja heja

• FruCicci

Å nu har jag noterat namnet jag med, helt underbart! Jag gillar verkligen det namnet och det har varit på min 5 i topp lista.
    Jag har bara killnamn på min lista, så om jag får min efterlängtade 3a och det blir en tjej, here we go again liksom, har inte ett ända flicknamn.e
     Skulle vara Oupsies namn då, men det blev lite infekterat när jag inte kunde välja sist.....
    Ja ja, nu har jag inte de bekymret än...

Skickar med en kram till Frullis här!!
    Det behöver du verkligen hjärtat!
    Och snokis, massa kramar till dig vännen!

herregud, nu SNÖAR det som attan utanför kontorsfönstret, jag blir depp

Men men det livar vi upp med en fredags skål!

• FruCicci

Fråga som passar bäst i reståden, men va fasen jag slänger ut den här...
    Vi ska till aten över en långhelg i juli och nu hittar jag bara massa dyra biljetter. Någon som har tips på något bolag?
    Norweigian var inte alls billigt, nästan bland de dyraste....
    Fin fint hotell har vi fått redan, så det är just resan. Känner att det lär bli en ganska dyr weekend, därav ville jag komma ner i pris på biljetterna.
    Är det bäst att söka på doodle och de där siterna?

• FruCicci
    fru AM skrev 2011-02-04 09:45:46 följande:
    Cicci - förresten: vilket datum åker ni till Aten? Storsonen är bjuden till sin kompis sommarställe där och jag kom plötsligt på att det vore himla fiffigt om han i alla fall kunde åka samma flight som er ner ... Inte för att han behöver daddas med utan bara för säkerhets skull? Om det är ok?  Du kan väl maila mig när ni bokat er resa så ska jag se om jag kan hitta en plats åt honom också Om nu datumen ens överensstämmer?
    Absolut AM, men jag tror vi kommer åka från Köpenhamn.(inget spikat) Men i så fall kanske han kan ta ett plan ner till Blekinge, så hämtar vi honom och tar med honom i bilen till Köpenhamn... vi kollar på det.
    Bröllopet är den 22 juli, så vi åker ner 2 dagar innan tippar jag, senast torsdagen på morgonen iaf.
    Jag har kollat de siterna som brudparet rekommenderade, det billigaste verkar vara att flyga med Lufthansa och byta i Frankfurt. Men vi får se om vi orkar med det mecket
  • FruCicci

Fy vad otäckt Mugglan. Jag har med drömt så och sen har jag varit färgad av drömmen länge.....

• FruCicci

1 800 kronor, det var kanon billigt! Lite dumma der dock.... men sen kanske det tillkommer skatter etc Lappis. Men hur som helst, vi får nog räkna med minst 2 500 kr per person, sen minst lika mycket till på hotell nätter. Men det är det värt, inga konstigheter. (Tänkte bara att det gör inget om det är billigare eftersom vi har utlands semester bakom oss redan, innan vi åker. Ska ner i europa i början av sommaren)

• FruCicci

Jag kan inget om LCHF, eller någon annan diet. Men intressant att läsa vad ni skriver. Även om jag har gått upp ett par kg och inte kan få på mig vissa brallor så skulle jag inte kunna vara utan potatis etc.
    Älskar husmanskost
    Alla är så otroligt duktiga på mat här, jag känner att jag borde gå en matlagningskurs!
    Jag har ju jobbat på krogen, men det hjälper ju inte. När jag läser alla smarriga grejor så tycker jag nästan synd om maken som får samma mat hela tiden (nästan).
    Apropå LCHF så tränar min man på gym varje dag, och har PT, och PT's har sagt vad maken ska äta. Så han tänker jätte mycket på maten nu.
    Typ bulgur ist för potatis, jag har massa avokado hemma och även ägg, han äter 2 ägg på morgonen

• FruCicci

Kolla gärna Lappis! Tack vad snällt!

I går var jag på i-baren, det känns i knoppen idag
    Så i dag är jag sugen på ostbågar, popcorn, kebab, pizza, en Mc Feast meny, massa pommes, och lite bea sås på det Sen en skön återställare efter 16 och lite mer ostbågar...... och ckoklad, ljus choklad!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!