• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

AM, vi funderade på att göra det och lämna barnen hemma hos mina föräldrar nere i Blekinge, vet inte om jag har lust att ta med dem. Men som sagt, vi håller det lite öppet, inget är spikat. Åker vi fr sthlm och det är runt samma datum så tar vi ju självklart med oss storsonen och ser till att han känner sig trygg.

• FruCicci

Just det Lappis, du var med ute och drinkade
    I min bransch så är det hela tiden massa mingel (gratis). så ibland brukar jag gå för att nätverka lite. I går satt jag med hela redaktionen för realtid.se och de skvallrade om det sensaste de hört från Tingsrätten. Tina Oppenstam som sitter häktad nu och har anlitat Sveriges bästa advokat inom skattefrågor han berättade hur de spanat på henne länge Skit kul och jag hade elefantöron

• FruCicci
    Fossing77 skrev 2011-02-04 10:46:58 följande:
    Cicci - Mitt sista partaj var julafton 09. Vi kom hem från svärmor å svärfar vid 22 på kvällen, fick i säng alla barnen och skulle ta ett glas vin och slappa i soffan. Vi var i säng vid 5 på morgonen efter ett par flaskor vin och ett spaghetti-westernmaraton på kanal 6. Så kan man göra... Flört
    Oj det lät det
  • FruCicci

Rubriken: Ladies på Södermalm (hos sitter där sedna klockan 14 i måndags, enl redaktören)

• FruCicci

Men Fossing: Jag har 2 barn på 23 månader
    Köööör så det ryyyyyyyyyyker!

• FruCicci

Liten, jo det kan jag, han lagar ofta maten på helgerna (fast det är ju jag oftare). Han är bra på det, matlagning.
    Vet inte varför det ofta blir jag i slutändan, antar att jag tycker han är omständig. Det tar tid när han gör det.... jag är så himla snabb (för jag är hungrig).

• FruCicci

Ja du hörde skål mugglan!!!!!!!!!!!!!
    SKÅL!
    Jag tar 2 alvedon och piggnar till i samma klunk
    Och ag maken Mugglan, så har det faktiskt varit riktigt bra sedan i höstas. Alla hamnar i svackor ibland och jag är väldigt olik min man i sinnet, så vi upplever saker olika = problem... men men nu är det faktiskt harmoniskt. Men jag är inte så där suuuper kär och ligger och gullar i soffan och så där, utan det jag menar är att vardagen funkar och nätterna
    Kommer gärna ner och gosar med twinsen Å som jag längtar efter det!
    Och ag 3an så får vi se....ibland känner till och med jag att det kanske ska vara vi 4 bara.... men men samtidigt älskar jag att vara gravid och föda barn och gosa med små bebisar och ha en stor familj...

Vickan! VA? Glamour? Det vet jag inte...
    Men kan nog hålla med om att våra branscher erbjuder olika upplägg...

• FruCicci

Vickan, min dotter sover hos oss och Victor sover i matsalen.
    Han har kristallkrona, matsalsbord med 4 stolar och sen en skänk med massa porslin i och några få leksaker och dop presenter.
    Rummet har sedan lite bilar i en stor resväska (modell/stil newport), en dockspis och dockvagnar och bobby cars...

• FruCicci

Fossing, vi bor än så länge i en mindre lägenhet, så barnen har fått det som tidigare var matsal till rum men vi har inte tagit bort matsalsmöbler etc utan låtit det vara tills vidare, därav har vi kristallkrona, men det är ganska ballt faktiskt

• FruCicci

Mugglan, jag håller med dig. Våra barn är bara där vi är. Det är ytterst sällan någon av dem har suttit och lekt i "barnrummet".
    Louise var tills ganska nyligen med mig i köket och roade sig med att vispa i tomma grytor, leka med petflaskor, alt tomma ketchupflaskor mm mm
    Det kollar mest på film i vårt vardagsrum, när vi ska göra pärlor och dega och ha oss, så sitter vi alla i köket. I går när vi spelade spel, så satt vi i köket
    Igentligen behöver de inget eget rum förrän de blir mycket äldre.

Men det är ju så klart jätte mysigt att fixa ett barnrum om man har möjligheten

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!