Välkomna till Tivoli Empatia!
Var håller Lappis hur förresten? Hoho - man saknar dig när du inte är här, för du brukar ju synas till dagligen.
Var håller Lappis hur förresten? Hoho - man saknar dig när du inte är här, för du brukar ju synas till dagligen.
Lappis - skönt att höra att du finns i krokarna iallafall, redo att hoppa in när ämnet medger.
PB - ojdå, det var ett tufft träninspass! Härligt att du visar kämparglöd.
Apropå Litens japan så satt jag själv just och läste en rapport på norska, och insåg att fläktar heter vifter på norska! Ah, jag älskar norskan med alla lustiga ord.
En ny trådbebis är född!
Fick just följande meddelande från Oupsie:
Hej, 13.30 tittade Daisy ut. Vi mår bra. Rapportera gärna till tråden, vi tittar in igen när vi har lite mer ork. Kram Oupsie
Så jag säger det igen; stort grattis till hela familjen! Kram!
Kollar efter Muggles, men ingen info. Har smsat, men inte fått svar där heller. *orolig*
Vickan - tack för rapporten om Parnassia; tänkte på henne häromkvällen och undrade hur allt går, med sömn, jobb, osv.
September - vad skönt med goda nyheter.
Fick just svar från Muggles. Ada är 20% mindre, men allt är normalt och nästa UL-kontroll är först om två veckor, så ingen anledning till oro.
Hattis - usch då; hoppas innerligt att du har fel. *håller ut handen och tar ett stadigt tag*
AM - hoppas att den där Yasuragi fick vad han tålde och lite till. Det låter ju som att det finns hopp för er sida, med tanke på motståndarsidans fadäser.
Vickan - krya på dig!
Parnassia - tänker på dig, och hoppas att du snart orkar visa dig här också. Kram!
Blä, här ska det jobbas ikväll igen; tredje kvällen den här veckan (dvs jag har jobbat varje kväll). Men det är för en god sak iallafall; jag ska ju ha semester. *försöker härda ut lite till*
Heja Smint! Lycka till! Skönt att du slapp den där extra kontrollen imorgon.
Lappis - även träningsgalningar måste försöka ta det lugnt ibland. Krya på dig!
Muggles - positivt nu är ju att du iallafall är inne i en vecka där det faktiskt går att rädda barn som föds. Och inte bara rädda barn, utan jag menar att det i de allra flesta fall blir friska fina barn som kan leva normala liv. Fast jag hoppas ju förstås att det dröjer minst 10 v till innan de kommer.
Hattis - hurra! Åh vilka goda nyheter! Men du höll oss på halster länge.
Smint - stort grattis till sonen! Det verkar som att det har gått lagom fort alltihop (ifrån ett utifrånperspektiv åtminstone ). Kram!