Välkomna till Tivoli Empatia!
jag är dåligt på att vänta ut... snart smsas jag själv istället
jag är dåligt på att vänta ut... snart smsas jag själv istället
BS - så gulligt att höra
ja det är samma kille, jag är inte kär, men jag mår bra av att umgås med honom...
lagom kryptiskt svar va, jag vet inte bättre själv
Vid såna här läggen, när jag smsat och tackat för senast och sagt att det var trevligt och mysigt och inte får svar, så känner jag definitivt att det är nånting jag känner, annars skulle jag inte va så orolig och ledsen just nu... --------- Kalops, precis sånna överrasknigar gillar jag med, små saker som säger mer än en fin present. Gulligt av dig
Kalops = lappis
Grattis till bra resultat Muggles! Precis som du skriver så är det otroligt om man tänker vilken resa de har varit med om... Vilka små under som frodas där inne och har det gott...
Och ja nu ser även jag PB vilken söt liten hund, jag har alltid gillat "människo-namn" på djur, så jag gillar AMs förslag på Gunnar, eller så ser han ut som en liten Torsten!
Ore (eller vem det var som frågade) jag har skickat iväg en del ansökningar, men bara stora kedjor osv. (butiksjobb) har inte hittat någon speciell tjänst att söka. Mitt problem är nog att jag inte riktigt vet vad jag vill göra, så bara raka motsatsen till det jag gör idag känns bra, men ändå nånting jag kan. Därav till att jag bara sökt butiksjobb....
Jag fick äntligen idag efter en lååång dag svar på mitt sms jag skickade igår. OM han gör det med flit och testar mig så har han lyckats, jag var så säker på att han "dumpat" mig och jag blev riktigt ledsen och nere där ett tag. Så en liten aha-känsla när jag återigen måste erkänna för mig själv att jag gillar den här killen
Jag vill också äta ost den 9de, jag är i Stockholm över dagen den 7:de, inte för att det hjälper, men ändå...
hallå hallå, här var det lugnt idag, är alla ute och njuter i det härliga vädret?
Har precis varit på systemet och handlar det vin som Lappis rekomenderade förra veckan, men väntar ett tag till innan jag häller upp ett glas, nu är det Marabou choklad med daim som gäller, försvinnande god.. Mmm....
Ni pratade om Orkidér nån dag såg jag, de trivs bäst i gamla hus med lagom drag i, för rätt luftfuktighet eller var det var har jag lärt mig, därav att de trivs på vissa ställen och andra inte, även om man tar hand om dom "rätt".
Sen på tal om sidenblommor, så finns det stänglar att köpa som blommor, som man kan stoppa ner i krukan mitt bland bladen när blomman inte blommar av sig självt, och sen när nya stänger växer upp tar man bort den, idag finns det ju så fina fejkblommor så man knappt kan avgöra om de är ritkiga eller inte ojoj, nu kom vi lite in på mitt jobb och jag blir nördig
Smart med kombinationslås på gymmet! måste skaffa!
Tråkigt med penicilin BS, men kul med tjejmiddag. går det bra att lämna båda barnen med maken nu?
och nu säger jag bara en gång för alla, jag lägger ner det här med killar! .-(
påminn mig om det nästa gång jag bara tralla här om någon av det andra könet...