• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

AM - det gör absolut inget, tog inte illa vid mig så, jag bara väger dina ord mot det som tex. Snorkis skriver.

• porchez

efter en god natts sömn så känns det lite bättre idag, men det är för att jag lurar mig själv. (hoppas han hör av sig i helgen, eller att vi springer på varandra i helgen)...  jaja... om jag vet om att jag lurar mig själv så borde det inte vara så farligt? blir en ny dipp när jag inser att det inte kommer bli så....

Skönt att det löser sig med klänningen tillslut AM. Om din känsla är bra när klänningen är klar, så kan du betala för detdu vill, men om det bara känns okej, så strunta i det. Hon har ju ändå förstårt en dyr klänning, även om hon lyckats ordna till det.

September - Vad härligt med fina siffror! Grattis

Helgen ska jag på min första tråddejt som Vickan nämnde häromdagen, spännande

Sen på kvällen är det tjejfest, och så skulle det komma någon tjej som ska sölja Aloe Vera produkter. Så ja jag ska väl på ett home party, tackade ja för att det var middag och utgång planerat från början, nu "får vi se hur det blir" men blir förhoppningsvis trevlig!

och så en kram till Klockarbol, Grattis för framgång med händerna, men låter klokt att vila lite med akupunkturen om det gör så ont

• porchez

Vad kallar ni de blå plastskydden som man sätter över skorna? tex. på dagis och vårdcentraler?

(de som man inte ska glömma ta av sig, men alla stressade föräldrar gör ändå)

• porchez

har du sko skydd på SATS? Är inte SATS ett gym? eller blandar jag ihop det nu igen??

• porchez

och skoskydd i ett ord ska det så klart vara

Här omkring kallas det för sockiplast, vilket för mig är helt fel, för det är ju strumpor med plastat undersida som småbarn har för att de inte ska halka.

Sen skrev en kompis på FB; sockerplast. Vilket blir ännu mer fel.. haha!

• porchez

ahh okej då förstår jag, jag såg framför mig hur folk hade skoskydd på sig i träningsmaskinerna
    är nog lite trött och tänker segt idag

• porchez

vad spännaden med jobbet Lappis.

En gammal kollega hörde av sig till mig idag, hon är en av dom som slutat hos oss pga. att cheferna är dåliga. På hennes nya jobb sökte de en ny receptionst, hon frågade om jag vill att hon skulle rekomendera mig. Så klart att jag vill men samma sak där så tror jag inte de vill erbjuda mig den lön jag vill ha, men det får vi ta då, om vi kommer så långt!.

• porchez

Tackar Vickan och Snorkis för en trevlig lunch i lördags, min första tråddejt Det roliga när jag läser dina inlägg nu Vickan är jag kan sätta dina ord dialekt och sett att tala till det du skriver...  alla gaah!  baaa och blärk faller sig mer naturligt

Snygg väsak btw, och bra sida, hittade själv en för dyr favorit

www.bagbar.se/sv/handvaeskor-medium/krokopraeglad-skinnvaeska.php

helt underbar, måste räkna pengar...

gillade även denna:
    www.bagbar.se/sv/kuvertvaeskor-Friis-Co/crocelle-clutch.php

och den här:
    www.bagbar.se/sv/kuvertvaeskor-Friis-Co/lumen-clutch-as-is.php

Jag tycker jag kännt lite vår i luften idag, snön har smällt på vägarna, hörde fågelkvitter (kanske inte vår fåglar men kvitter som kvitter för mig)

har inget att tillägg om symaskiner, har alltid velat ha en, men tidigare hade jag inte råd och nu har jag inte plats. Går bra att låna mammas när det behövs, den är typ antik från 1887, typ....

efter lite pepp från i lördags har jag nu fått kontakt med "vännen" och försöker styra upp att vi ska träffas i veckan, då jag ska prata med honom och kolla läget, läs reda ut allt... om jag vågar vara så öppen mot honom då och inte bara hånglar med honom som jag helst vill

• porchez
    nennesjuttioåtta skrev 2011-02-28 22:12:18 följande:
    porchez ? när ska du träffa "vännen"? Tulo mellan knäna!  Nähä, dags att knoppa tror jag.  

HaHA Tulp mellan knäna! ska tänka på det! Men vet inte när det blir av, han hade skrivit upp sig på en massa övertid den här veckan så han visste inte när han kunde, så jag mitt pucko sa att han skulle höra av sig när han visste, tror inte det var så smart, för det lär han ju inte göra... Så nu är vi tillbaka till ruta ett känns det som, Porchez väntar vid telefonen!
  • porchez

äsch mitt internet bara krånglar ikväll så jag orkar inte krångla med att läsa ikapp. kommer tillbaka imorgon istället!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!