• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

tittar in och det ser ut som EA har ett plus, ??  G R A T T I S ! ! !

Ska läsa ikapp så jag får se det med egna ögon

Sen kan jag meddela att jag träffade Hunken igår

• porchez
    viktualia skrev 2011-04-01 18:28:37 följande:
    Det kräver ju sin träning... och jag har nog ägnat mig åt det i typ 30 år.... eller nåt ditåt...
    Jag kan också erkänna att jag endast har plastborstar, men behöver knappt kamma mitt hår. Trassligt och tovigt är det aldrig, jag kammar det endast för att lägga håret på plats när det är blött efter duschen. Förra veckan glömde jag borsten till gymmet och redde bara ut den med fingrarna, fungerade bra det också

Men eftersom jag är sugen på att skaffa lös hår så måste jag ha en mjukborste, och då kan det ju vara bra att köpa en av bra kvalité på en gång...
  • porchez

så Ea nu har jag läst ditt inlägg och förstår din känsla mer, så klart är det jätte roligt med ett plus, men samtigt växer tankarna. ååå vad jag håller tummarna för dig nu! Hoppas det kommer gå hela vägen!!!

Parnassia hoppas ert kalas blev lyckat, låter väldigt mysigt att sitta på altan med regnet smattrar på taket

Skor är ju helt omöjligt att hitta just nu, det finns ju fler sandaler i butikeran nu än vanliga skor. Letar efter något lite finare, men ändå enkel, att ha på jobbet. Lagom klack. Men finns inte, är ju platå på det mesta just nu, tycker jag är lång så det räcker så gå omkring på styltor tycker jag inte jag behöver...

• porchez

just det min lilla "dejt" igår var lite rolig. Hunken och jag pratade på chatten på facebook ifrån kl 18-22. Båda satt hemma och gjorde inget särskillt. Tillslut fick han för sig att komma hit men tågen hade slutat gå (han bor i den större staden bredvid) Så jag åkte och hämta honom (fick inte komma hem till honom för det var för ostädat). Så vid typ 23 var vi här hemma hos mig, spelade spel, kolla på TV hångla och hade hur kul som helst. Han är så rolig så jag skrattar åt allt. Underbar lätt att prata med och så känns det som om att han reda känner mig...
    Slutade med att han stannade över natten eftersom tiden drog i väg och vi sov halva dagen, sen skjutsade jag hem honom igen, vi skiljdes med order "vi hörs" lagom luddigt. Men jag har hagt en grym kväll/natt/morgon och ja, det känns bara så bra just nu... 

• porchez

tillägg,. så hade han tydligt hintat om att komma hit eller att träffas redan när vi började prata igår.Men det fattade jag aldrig, så bad honom att tala klar språk med mig i fortsättningen! Det är svårt att veta med en männsika som dels är rolig och som älskar att driva med folk vad som är allvar och inte.

När han helt plötsligt skriver, jag har tråkigt. Ska vi baka kakor? så menar han att han vill ses... Medan jag bara skrattar och pratar vidare om kakor

• porchez

AM - män måste ha någon gen i sig som gör att de blir dubbelt så sjuka som vi. Mitt ex skickades sms imorse och skrev att han hade 44g feber. Jojo säkert sen när jag pratade med honom senare så skulle han kanske jobba imorgon ändå... suck...

• porchez
    BrudSommar2006 skrev 2011-04-05 11:48:10 följande:
    Inte för att jag varit där men Loka Brunn har vissa tider varje dag där man får vara i spat och bada med barnen. De tider man inte får ha barnen i poolen har de typ skattjakt och andra aktiviteter uppe i huvudbyggnaden. Står det på deras hemsida, har noterat det för jag tänkte att vi skulle åka dit med familjen för då kan man ju turas om någon timme här och där att passa barnen också.

Jaha, nu måste jag sätta mig in i det här med tidningar, kan inget om den typen av tidningar men det kan det vara värt, bara att ha kommit på en bra idé var ju en lättnad.
    Loka Brunn är bra ställe, men de håller på och bygger nytt badhus just nu, så det är nog lite rörigt där just nu...
  • porchez

hejjar också på att nenne ska skriva bok! du är så rolig!!!

• porchez

Snorkis - vilken jobbig dag igår så hemskt, även om jag bara förstår hälften av alla de förkortningar ni använder så är jag med på det stora hela. Stor kram till dig och hoppas att du bara får träffa på  lika snälla och bra och omhändertagande människor hela vägen!

Cicci - vilken tåg resa!

Hejja FruE och september...

och alla andra jag skulle kommentera hinner inte med här längre alls ju...

jo ett barn i minuten eller vad det där hemska programmet kan heta. i söndags satt jag och hunken och zappa på TVn, det programmet dök upp och båda höll för ögonen och skrek rakt ut - byt kanal!!! 

har jag förresten sagt vad hunken jobbar med?  hihi, lite on topic i den här tråden och väldigt otippat!

mer detaljer säger ni? vad vill ni veta?? nenne frågade ju mer rakt på sak, hihi, vad ska man svara, helt perfekt lagom

men just nu är jag lite feg, jag vill leva på den här "braiga" känslan jag har i mig och vill därför inte prata med honom just nu, eller jag känner ingen stress med att behöva prata med honom hela tiden. Är det någon som förstår det? Jag vet inte om jag själv gör det, bara att det inte är som vanligt när jag träffat nån, för då är jag ju bara nojjig  och vill smsa, prata veta vad han gör all the time. Ni minns väl mig, facebook-stalkern?? det här känns så annorlunda (vilket jag väljer att tolka som så rätt)

en fråga förresten, vet att vi tagit upp det tidigare och många bra förslag har kommit upp som jag tänkt att jag ska lägga på minnet, men inte gjort.
    Jag behöver förslag på doppresenter! Tack!

• porchez

just det snaily, grattis till huset! är också nyfiken på vart det kan ligga nånstans?

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!